wie weet.......?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 14:41

Wie weet waar ik van die oranje pionnen kan kopen......ik zit te denken maar ik heb dus geen idee waar ik die dingen kan kopen....ik wil die pionnen graag zodat we in het land oefeningen kunnen doen met het karretje.... Cool


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 14:44

Vraag eens bij de gemeente, of misschien hebben zij nog wel een paar oude.
Succes,
Groetjes Petra

:evaw:

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 14:48

kleintjes kun je kopen bij de speelwinkel. Die werken ook en nemen niet zoveel ruimte in beslag. Bovendien zijn ze niet eens zo duur.

ze verkopen ze meestal ook bij skatewinkels.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 15:02

Ik ben vandaag in de speelgoed winkel geweest want ik had ze in de folder zien staan......maar die vond ik wel heel erg klein....ongeveer 15cm hoog, zou je ze in de speelgoedwinkel ook nog in verschillende maten hebben dan?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 15:04

Ik ben bang dat als ze zo klein zijn dat ze dan ook te ligt zijn en dat ze dan wegwaaien Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 15:06

nee ze zijn niet te licht. We hebben ze op de manege ook. daarbij zijn ze makkelijker wat zwaarder te maken. Tja ze zijn wel klein maar die grote zijn hartstikke duur.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 15:11

oke bedankt dan ga ik morgen toch maar weer ff naar de speelgoedwinkel.......en dat die grote duur zijn dat wist ik want er stonden van die speciale menpionnen in de mensport en die koste ik meen iets van 93 guldenn per 2.......niet normaal meer toch!!! Frusty

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:00

He volgens mij heb ik ze ook weleens gezien in een ruitersport zaak. Ze zijn dan anders, aan een kant normaal als een gewone pion en aan de andere kant schuin. Die worden bij onze wedstrijden gebruikt.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 19:47

Die pionnen zijn echt knap duur! Die uit de ruitersportzaak helemaal. IK heb er eentje, die is een half jaar geleden voor uit de vijver gevist. Die vijver waren ze aan het schoonmaken (wt er al niet uit kwam Misselijk ), en er kwam oa een pion uit, mijn vader heeft hem toen maar naar binnen gesleept voor me (ha'k zelf het lef niet voor..) Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke en 49 bezoekers