update: deze dag deed pijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

update: deze dag deed pijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 23:38

voor wie niet weet waar het over gaat:
[VvdD] deze dag deed pijn Scheve mond

ben vandaag naar de dokter geweest, mijn ribben zijn zwaar gekneusd...
het is nu wat blauw aan het worden, maar het doet minder pijn dan gisteren...
ik moet het wat kalmer aan doen...
*dus geen gespring meer, en geen zware dingen heffen Verward*
verder moet ik zelf een beetje zien hoe ver ik kan gaan, ik mag alles doen zolang het geen pijn doet, als het pijn begint te doen meteen stoppen en rusten...

de dokter die we hebben kent me een beetje, en platte rust aanbevelen helpt niet Lips are sealed ik moet me energy toch kwijt, maar ga het nu toch wat kalmer aan doen. moet ook wel!
als ik niet kalmer aan doe stik ik toch van de pijn Lachen
heb zalf mee gekregen. tis wat moeilijk omdat ik heel gevoelig ben daar en der een open wondje is...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:43

Ik zou als ik jou was toch echt een beetje rustig aan doen want je kan heel lang last blijven houden van gekneusde ribben als je niet te tijd neemt om het te laten genezen. Veel succes en sterkte.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 00:13

ben sowieso van plan wat rustiger aan te gaan doen...
dankje remi Lachen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:24

Tja, effe een stapje (grote) terug doen meid, deze keer maar wel. Afgezien nog van de pijn die je nu hebt, kun je er anders nog wel een maand of 6/7 last van houden en kneuzen is een stuk pijnlijker dan breken. Geloof me, hier spreekt een expert. (In het krijgen van gekneusde ribben tenminste)
Sterkte en geduld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:29

Jeej.. dat word longeren Knipoog

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:23

jeetje.. heel sterkte.. enneh de volgende keer om hulp vragen hé om je pony te pakken

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 13:38

Kitten: hier nog een die haar ribben nogal vaak kneusd Schijnheilig
alacairion: ik vrees er voor Scheve mond hoewel. als het minder pijn doet ga ik toch proberen te rijden. maar wel rustig en eerst een half uur aan de longe met die rotknol Knipoog
chagrijntje: daar zit m t probleem nou juist Haha! als Phara geen halster aan heeft kan je er met 5 bij gaan staan, dan is die nog moeilijk om te pakken, en 'gevaarlijk' ik was nu net niet optijd weg.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:07

jeetje wat vervelend voor je, maar troost je ik zit in hetzelfde schuitje al zijn het niet mn ribben maar mn bekken wat gekneusd is na een aaraking met het schrikdraad en een heftige bokpartij!
moet idd ook voorzichtig doen van de dokter en ga voorlopig maar even niet rijden...

♥♥♥♥♥ guccio @ [IM] Dag mijn allerliefste Guuc ♥♥♥♥♥
The best move is to follow your heart

Calice

Berichten: 9788
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:18

wat rot voor je! ik zit nu ook een tijd stil...heb 2 uitsteeksels van mijn ruggenwervels gebroken door een val van een op hol geslagen paard dus word tot ongeveer nieuwjaar niet rijden Boos! baal baal. en ik zou als ik jou was even wachten met rijden ook al doet het minder pijn...tis heel erg balen maar anders komt die pijn weer trug en dan ben je nog verder van huis. en stel je voor dat je er dan weer afvalt...straks breek je ze dan nog.(ribben zijn nu kwetsbaarder door kneuzing...)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:22

Toch echt even helemaal rust houden.....
Ik heb nu bijna 4 maanden geleden m'n ribben gekneusd, te weinig rust gehouden en er nog steeds last van Scheve mond
Enne, misschien toch met halster om in de wei zetten?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:03

Dat is niet echt leuk!
Toch goed rustig aan doen allemaal anders gaat het nooit over!
Veel succes en heel veel sterkte

fok.nl de beste.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 11:11

dankje allemaal
richtje: normaal heeftie halster aan. Maar me moeder of me stiefvader, degene die hem heeft buiten gelaten, vond het niet nodig om het even aan te doen Boos! dat heb je dan met eenkennige paarden Boos! mama kán het halster wel aan doen, maar me stiefvader niet omdat t een man is Boos!
gisteren stond ie weer zonder op wei. Mam mocht m der mooi zelf uit halen. heb m wat geborsteld en maar aan de longe gegooid Haha!
zich lekker uitgebokt Lachen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, Mark0919, Mnoonn, Poety, Rivendell, Vagabondo, VosjeN en 40 bezoekers