Het is over, het is voorbij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:10

Ook hier wens ik je heel veel sterkte.
Ik heb wel eens gedroomt dat Onassa verkocht werd en dan zag ik dat ze in mijn droom met een trailer werd opgehaalt.
Ik werd toen daadwerkelijk in tranen wakker.
Ik moet er niet aan denken ,ondanks dat ik nog weinig met haar kan doen, blijft ze mijn beste maatje dus ik kan me zo levendig vorstellen hoe enorm ellendig je je nu moet voelen.
Ik wou dat ik meer kon doen dan je enkel heel veel sterkte en kracht toewensen uit de grond van mijn hart Ach gut

paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:23

Wat balen voor je!!! Heel veel sterkte gelukkig heb je wel heel mooie foto's van hem!!!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:50

Meid wat een ontzettend mooie foto's!
Ik kwens je heel veel sterkte ermee, ik weet wat het is, om ongeveer dezelfde redenen heb ik mijn allergrootste kameraad verkocht. Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar toch de knoop doorgehakt en bekeken wat voor hem het beste was...

Over het verdriet, stop het niet weg maar laat het lekker komen als het komen moet. Buitenstaanders en paardenleken zullen niet snappen waarom je zoveel verdriet hebt, maar JIJ weet wel wie je mist en waarom dat verdriet er is.
Ik heb met Maffick eerst heel erg verdriet gehad en toen ineens was het al heel snel weg. Ik had natuurlijk bas nog op wie ik me storten kon en heb daardoor waarschijnlijk Maffick weggedacht. Een poosje later werd ik gek van de gedachtes aan Maffick, waar is hij ? Hoe gaat het met hem ? Wat zullen ze nu met hem doen ?
Ik kreeg dromen dat hij steeds losliep, als ik hem pakken wou rende hij weg en kon ik hem niet meer vinden. Voor mij haast een overduidelijk teken dat ik hem echt kwijt was.
Het verdriet en gemis komt en gaat met vlagen.

Nu ik jou foto's en verhalen zie moet ik weer sterk aan mijn grote bruine vriend denken, aan ons afscheid en lopen de rillingen weer over mn lijf.

Die foto's zijn een prachtige herinnering denk ik, jullie vertrouwen en geluk straalt ervanaf.
Wat een verandering zeg!

Meis, nogmaals heel veel sterkte met dit verlies, want dat is het.
Ik hoop voor je dat je hem kan blijven zien en horen hoe het gaat, als hij het goed heeft werkt dat ook beter bij je verdriet. Over Amber weet ik alles, waar ze staat, hoe ze het heeft, heb ged contact met haar eigenaresse ,mag er op rijden, meiske komt hier etc etc. Het is goed zo.
Over Maffick weet ik helemaal niets... en dat is veel moeilijker

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:17

Snap nu waarom je hem heb moeten verkopen, echt ontzettend erg.. Verdrietig

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:20

ik zit hier met kippevel...
heel veel sterkte!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:15

Oh meissie,
Ik zit hier echt half te janken,ik vindt het echt heel jammer dat je hem moest verkopen.
Tiko is een ontzettend lief paard,en ik hoop dat hij het heel goed krijgt bij zijn nieuwe baasjes.
Meissie,heel veel sterkte,als je wat kwijt wilt ofzo dan weet je me te vinden he?

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:50

Ik pink bijna een traantje weg hier.
Veel sterkte, ik vind dat je wijs en moedig hebt gehandeld.

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:03

ook hierzo in deze topic veel sterkte ((ik geloof dat ik dat in elke topic heb gezecht maarja ik wens je echt veel sterkte))

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:15

Harstikke bedankt allemaal. Steun en medeleven doet stiekem heel goed Bloos

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:16

Tiko schreef:
Harstikke bedankt allemaal. Steun en medeleven doet stiekem heel goed Bloos

dan is het goed!! daar doen we het voor! *LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:57

Owh jee Scheve mond Tiko verkocht... Ik geloof best dat dit een enorm verlies voor je is, ik vond jullie altijd een erg leuk stel samen!

Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut! Ik snap ook wel een beetje wat je doormaakt, heb ook eens een pony weg zien rijden die toen niet echt van mij was, maar voor mijn gevoel wel... Ik had haar toen ook de trailer in gezet en toen ze wegreed keek ze nog even achterom en hinnikte ze nog *penny-moment* waardoor ik het niet droog kon houden...
Verschrikkelijk is het als je ze weg ziet rijden, dan is je paard gewoon wég! Niet meer van jou, je kunt er niet meer elke dag naartoe... Het gemis zal nog lang blijven, héél lang, maar hij krijgt het vast goed bij zijn nieuwe baasjes! En denk maar aan de mooie tijd die jullie samen hebben gehad, hij zag er echt super uit toen hij wegging!! Party!!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:59

heel veel sterkte... en geef hem een mooie plaats in je hart dan zal hij altijd bij je zijn!!

Mooo
Berichten: 44
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:49

haay mirth!
Tja het jaartje dat ik tiek heb gereden vond ik egt supper tof!
en ik vind het zooooooooooo jammer dat ie weg is!
Maar we gaan m nog n keer opzoeken he?!?!
suc6 met je studie en laat t ff weten als je n kamer hebt he!?
kus manon