broodje vinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 21:15

Daisy was vandaag lekker bezig zeg! Gek beest! Clown

Kom ik vanmorgen op stal, heeft ze geen deken meer op en haar deken hing ook niet aan de staldeur. Keek ik dus bij haar in de stal en ja hoor! Daar lag haar deken helemaal onder het sto!
Ze had hem dus gewoon begraven, dat gekke dier! Haha!

Nou, die hele deken was dus vies en nat enzo.
Heb hem maar ff uitgeschud, zodat het ergste eraf was.

Heb haar daarna voor het eerst gelongeerd.
Nou zeg, wat was madam gek! En rondjes rennen en heel hoog bokken, daar zat me toch een hoop energie in vandaag!
Maar daarna deed ze heel braaf haar best.(Brave Daisy Lachen ).

En toen wilde ik dus aan het eind van de dag weggaan en gaf haar het laaste stukje brood dat ik nog had.
En van de vele avonturen die ze had beleefd vandaag was ze nogal hongerig, en had ze geen zin in alleen maar een broodje, maar een broodje vinger!!!! Ze nam dus een hap uit mijn middelvinger mee!!!!!!! Scheve mond\ Frusty Huilen

Oeh, wat deed dat pijn zeg!! Jeetje!
Dat zei ik dus zo tegen haar en je zag haar direct kijken van: Oh oliebol, dat was niet de bedoeling hoor! Verward

Ikke lachen natuurlijk en natuurlijk was ik niet boos.
Ze kon er tenslotte ook niks aan doen, ze pakte gewoon per ongeluk mijn vinger mee!

Maar ondertussen deed mijn vinger steeds meer pijn en heb hem maar onder de IJSKOUDE straal gehouden. Hij klopte helemaal en er was een heel stuk vel af van mijn nagel, totaan het eerste buigpunt zeg maar.
Daarna een pleister erop gedaan en nu zit ik dit dus te typen met een dik aangelopen vingertje.....

Het doet gelukkig niet zo veel pijn meer als vanmiddag!

_________________
**Stille wateren........vangen geen wind**
(met dank aan Trivial Persuit)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-11-10 20:17 ]</font>

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:53

altijd lekker he? Ipv een broodje haring, is een broodje vinger!!!