les van 'the one and only' Zep!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 21:09

jajaja 'k heb les gehad van Zep! jawel, de moddie van Rijtechnisch!!(met Lovely)

en hier dus toch maar een verslag, ook al ben ik daar niet zo goed in....

ik zat in een behoorlijke dip, en was opzoek naar een instructeur/trice, en toen vertelde Lotje(Zep) mij dat ze naar nijmegen kwam!
was dat even een perfecte timing! dus toen heb ik Lotje gevraagd of ze intresse had om mij les te geven, en dat had ze dus wel!
na wat heen en weer ge-pbt te hebben, hadden we vandaag afgesproken...
gister was het zulk slecht weer en ik vreedse het ergste, maar dat viel gelukkig erg mee...

Ik had al een tijdje niet meer gereden, en was dus op het ergste voorbereid, en nóg viel het tegen!! Jino was echt écht vervelend, maar dat kwam natuurlijk ook oomdat ze zooo hard moest werken, waar ze dus bar weinig zin in had, en alle andere paardjes mochten naar buiten en zij niet, en dat vond ze natuurlijk wel heeeeel oneerlijk, ze heeft hard geprobeerd mij het rijden(zal ik maar zeggen) zuur te maken, maar ik heb stug volgehouden en het is haar niet gelukt mij van haar rug te werpen Scheve mond\
Ik had al wel een boel berichten van Lotje gelezen op rijtechnisch en had dus al wel een idee van haar theorie... en die heeft ze dus vandaag toegepast, ofja overgebracht op mij.. ik vind de manier van lesgeven ontzettend fijn, best wel relaxed en lekker duidelijk... ze kan alles heel duidelijk overbrengen, en dat is toch wel heel erg belangrijk natuurlijk!
en ik denk dat het wel de juiste rijstijl is voor jino en mij!
en ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!!! Lotje heeft jino dus op haar opper ergst gezien vandaag dus de volgende keren kunnen alleen maar meevallen (hoop ik toch maar Frusty )

en ik heb weer iets om op te bouwen, ik heb iig weer hoop, en weer zin om er hard voor te werken!
thnx to Zep!

ik heb weer een boel bijgeleerd in +/- een uurtje!!

Lotje bedankt

Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 21:29

(yor, je maakt me verlegen Bloos )

Na een ontdek-je-plekje ritje in de buurt van Nijmegen (zo kom je nog eens ergens) mocht ik vanmiddag dus eindelijk Jino live bewonderen (Yorica had ik bij de BBQ bij Suzanne (Sjuimpje) al eens gezien). Ik vond die dip nog wel meevallen hoor. Jino heeft alleen wat andere ideeën dan Yorica zo af en toe... Schijnheilig

Maar Yor is niet bang, geeft niet op en blijft zelf heel cool Cool aan het werk gaan, dus dat gaat wel goedkomen. Party!!

Ik vond het heel erg leuk vanmiddag. Het is superleuk om les te geven aan iemand die echt wat doet met wat je vertelt, dat je dan na heel korte tijd al dingen ziet gebeuren die je net wilt gaan zeggen. Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 21:38

Citaat:
...mocht ik vanmiddag dus eindelijk Jino live bewonderen...


Ooooooh, jij wel!!! Ben jaloers... Frusty

Citaat:
Jino heeft alleen wat andere ideeën dan Yorica zo af en toe...


Vul voor Jino 'Leys' in en voor Yorica 'Karin', maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes (om het in de woorden van Sonja te zeggen Haha! ).

Leuk dat het zo goed is gegaan, Yor en Lot! Een goed begin is het halve werk, op naar die stijgende lijn hè! Cool

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 21:59

ohh ik ben jaloers, Zep kun je niet ook ff naar Texas komen...please?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:58

Leuk zeg!! Nu nog een keer naar Razinda komen kijken? Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 23:09

Zeg, als je dan bij Pril uit Texas komt, kom je even met je jet hierlangs?

*LOL* Lotje op tour! *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:35

Hahaha arme zep reist de wereld rond Haha! .

Ik heb Yor zien rijden op Leys nou dara is niets mis mee ze weet ook precies wat te doen en hoe. Schijnbaar werkt de combie samen met Jino nog niet helemaal lekker.

Maar ik weet zeker dat dat nu helemaal goed gaat komen.

Ene Zep zit Yor maar flink achter haar broek want ze rijdt veeeeeeeeeeels te weinig Clown .

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 09:33

en als je dan toch bezig bent Schijnheilig

maare kunnen we niet een bokt clinic houden ofzo Verward
allemaal bij yor in de bak Party!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 12:16

hahaha ja een clinic Party!!
grrr pris je bent echt gemeen he!!
ikheb lekker toch geen spierpijn!!

enneh wat betreft die stijgendelijn, die is er nu al Lachen Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 20:53

Citaat:
Op 2001-11-10 11:16, schreef yor:
ikheb lekker toch geen spierpijn!!


Jij misschien niet, maar Jino? }> *LOL*

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 20:58

mmm ik moet zeggen dat mn spiertjes nu toch wel een beetje inverzet gaan komen Scheve mond\

jino leek nergens last van te hebben vanochtend, ach dat is vast in de loop van de middag wel gekomen Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:22

Nou zep dan mag je de volgende keer best wat harder les geven hihihihi Extreme duivel

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:24

ja, een bokt clinic *LOL* Dan kunnen we al die theorie in de praktijk brengen.... en elkaar helpen. Lijkt me best interessant.