iieehh PAARDENFOTOGRAAF Arjan Wijnstra komt zo!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

iieehh PAARDENFOTOGRAAF Arjan Wijnstra komt zo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 14:29

Spannend!!! *LOL*

De PAARDENFOTOGRAAF Arjan Wijnstra komt zo om mijn paardje op de foto te zetten voor in de BIT!!!!

Om half 4 is het zover. Ik zit nu nog op mijn werk, maar ga zo naar huis naar mijn paardje LEKURI! Ze moet er natuurlijk tip top uitzien, dus ik moet haar nog even poetsen!
Natuurlijk heb ik haar gisteren al goed gepoetst en van de week al haar manen getrokken en alle 'wildgroei' bijgeknipt.

Arjan zocht een 'gewoon' paard (daarmee bedoelt hij een KWPN-er) waarvan hij foto's mocht maken voor in de BIT! Nou vroegen ze mijn Lekuri daarvoor! Bloos nou geen probleem. Gaaf!!!

Ik ben benieuwd of hij Lekuri mooi vind (en of Lekuri lief is)..?! Daarbij heb ik mijn kleine 'etterbak' (A-welsh pony Ramiro) er ook nog staan en misschien vindt Arjan hem ook wel aankomend fotomodel?! Haha!

Ik wacht vol spanning af en zal laten weten hoe het gegaan is!!!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:30

leuk man waneer komt die BIT uit??? dan ga ik um wel bekijken

xPebblesx

Berichten: 113
Geregistreerd: 15-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:31

Wow, gaaf zeg, ik kijk al naar de volgende Bit uit!!

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 14:38

Ik heb al eerder in de BIT gestaan, maar niet met Lekuri.
Ik was toen uitgenodigd voor een lesje van de 'Future Guys' en dat was heel erg gaaf! Maar dat was op hun paarden natuurlijk.

Nu is Lekuri aan de beurt, maar verwacht er niet teveel van hoor. Het is voor de rubriek met nieuwe spullen/producten helemaal achterin.
Dus het zal waarschijnlijk een kleine (onopvallende) foto worden, hi,hi!

Maar toch vond ik het leuk toen ze het vroegen, en je weet natuurlijk nooit wat er nog van komt....???

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:58

Idd gaaf dat ze je gevraagd hebben! Dat overkomt je toch niet iedere dag...
(Pas geleden de Future Guys gezien. Echt super cool)

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:57

Tof je moet een dubbel van de foto's vragen zo heb je ze voor jezelf ook.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:04

En hoe is het gegaan?

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:27

Hoe is het gegaan, heb je zelf ook foto's gemaakt en wanneer komt ie in bit, dan hou ik hem ook in de gaten!

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:06

Het ging hartstikke goed. Wat grappig dat ik je nu weer tegenkom hier op bokt joh Linda. Ik was vanmiddag met Arjan mee (Anneminke).
Lekuri vond telkens alleen het gras belangrijker als het nieuwe voer Tong uitsteken

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:20

He Hallo Haha!
Ja, het ging inderdaad wel goed!!! Cheese!

Het was dus voor het 'promoten van nieuwe spullen', maar Lekuri vond inderdaad het gras veel lekkerder en interesanter dan de produkten Bloos!

Eerst moest ze aan een nieuw soort van liksteen 'likken', maar met behulp van brokjes ging dat wel en daarna moest ze van een houten tafel 'rode bieten chips' eten, nou daar ook maar weer met behulp van brokjes laten eten.... Cheese!
Daarna kreeg ze een 'pluche pony' aan haar halster, maar dat was ook niet echt een succes, hi,hi. En daarbij was dat pluche ding meer bedoelt voor aan een tas ofzo en niet aan een halster.
Daarom werd toen Ramiro (onze kleine etterbak) uit de stal getrokken (anders valt het ook op dat het altijd hetzelfde paard is) en kreeg ik het pluche beest aan m'n tas en werd ik 'samen met Ramiro wandelend' gefotografeerd! Knipoog
Toen hadden ze nog een grote 'voerbal' waar brokjes uitkomen als je ermee rolt. Ook daarmee mocht Ramiro op de foto! Nou hij had de truc meteen door, schopte tegen de bal en begon brokjes te eten! Maar Oh wee als je daarna weer in z'n buurt kwam! Boos! Schijnheilig Het was toen ZIJN bal en ZIJN brokjes en daar mocht niemand anders aankomen!!! Cheese!

Omdat er meerdere produkten zijn gefotografeerd, komt het ook meerdere keren in de BIT te staan! Ik weet eigenlijk niet meer precies welke nummers..?! Verward Bloos!
Ik geloof nr. 114/115 ofzo.....

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:21

Anneminke HELP?! Jij wist welke nummers he?

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:23

Hehe, ik DENK in 114, 115 en 116. Maar dat weet ik absoluut niet zeker omdat ze misschien wel beslissen om er toch 2 bij elkaar te doen ofzo. Morgen is mijn laatste dag stage dus ik weet dat verder eigenlijk niet zo meer. Vanaf maandag komt er een nieuwe stagiaire.

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 08:40

Redgirl schreef:
Hehe, ik DENK in 114, 115 en 116. Maar dat weet ik absoluut niet zeker omdat ze misschien wel beslissen om er toch 2 bij elkaar te doen ofzo. Morgen is mijn laatste dag stage dus ik weet dat verder eigenlijk niet zo meer. Vanaf maandag komt er een nieuwe stagiaire.


Bedankt in ieder geval voor je reactie!!!!
Ik ben toch abbonnee op de BIT, dus ik zie ze vanzelf wel verschijnen, maar het is wel spannend.... Haha!
Er zijn 4 produkten gefotografeerd, dus als het goed is 4x in de BIT..?!

Succes met je laatste dag, ik hoop dat je een leuke stage bij de BIT hebt gehad! Hoelang heb je daar nu gelopen?

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:21

wat leuk dat het zo goed ging!
ik zal ook maar eens gaan kijken hoe de foto's geworden zijn Knipoog

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:21

of kun je ze ook hier plaatsen..
of heb je ze niet zelf?

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:24

Heb je zelf ook nog fotos gemaakt die je hier kan plaatsen? Ben wel benieuwd

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:47

linda_lekuri schreef:
Bedankt in ieder geval voor je reactie!!!!
Ik ben toch abbonnee op de BIT, dus ik zie ze vanzelf wel verschijnen, maar het is wel spannend.... Haha!
Er zijn 4 produkten gefotografeerd, dus als het goed is 4x in de BIT..?!

Succes met je laatste dag, ik hoop dat je een leuke stage bij de BIT hebt gehad! Hoelang heb je daar nu gelopen?


Oh das dan mooi makkelijk van het abonnement Tong uitsteken
Drie van die producten kwamen bij dezelfde winkel weg. Dat paardje aan je tas kwam ergens anders van dus dat kan wel gewoon met 1 van de producten samen.
Ik heb net te horen gekregen dat ik die liksteen en die chips mee naar huis mag nemen. Zal me benieuwen wat mijn paard ervan vindt Tong uitsteken

Dank je wel. Ik heb een heel leuke stage gehad. Het is wel een raar idee dat ik hier nu wegga. Heb er toch een half jaar gezeten.
Maarja, aan de andere kant is het ook wel weer fijn. Niet van die hele lange dagen meer enzo.
Werk jij ook bij iets in de paarden of niet?

Groetjes Anneminke

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:31

Redgirl schreef:
Oh das dan mooi makkelijk van het abonnement Tong uitsteken
Drie van die producten kwamen bij dezelfde winkel weg. Dat paardje aan je tas kwam ergens anders van dus dat kan wel gewoon met 1 van de producten samen.
Ik heb net te horen gekregen dat ik die liksteen en die chips mee naar huis mag nemen. Zal me benieuwen wat mijn paard ervan vindt Tong uitsteken

Dank je wel. Ik heb een heel leuke stage gehad. Het is wel een raar idee dat ik hier nu wegga. Heb er toch een half jaar gezeten.
Maarja, aan de andere kant is het ook wel weer fijn. Niet van die hele lange dagen meer enzo.
Werk jij ook bij iets in de paarden of niet?

Groetjes Anneminke


Laat even weten wat je paard van de liksteen en de chips vindt?!! Haha!
Lekuri vond het (zoals je weet) helemaal niks Verward

Fijn dat je een leuke stage-plek had! Maar je moest zeker ook wel ver reizen ofniet? Ik zie hier dat je uit Dronten komt en BIT zit toch in Doetinchem?! Wat ga je nu doen, moet je weer verder op school? Of ben je klaar?

Ik werk niet in de paarden. Ik zit in de mode Bloos , ik teken en ontwerp damescollecties voor verschillende merken! Ach, wel creatief en dicht bij huis (6 km.)! Paardrijden is dus gewoon mijn hobby/ sport! (wel iets uit de hand gelopen hobby)
Ik rijd met Lekuri dressuurwedstrijden (M2), springen (B) en heb dit seizoen voor het eerst meegedaan met cross-trainingen, o.a. bij Alice Lozeman, echt gaaf!! En die kleine 'etterbak' (Welsch pony) staat regelmatig voor de kar! Hoe veelzijdig kan je zijn?! Pling

Groetjes, Linda

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:33

volgende BIT ? Ben net abbonee geworden Haha!

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:36

mickey1989 schreef:
of kun je ze ook hier plaatsen..
of heb je ze niet zelf?


Jammer genoeg heb ik de foto's zelf niet (en ook niet gezien trouwens)!
Ik zal dus gewoon net als iedereen de BIT af moeten wachten........

Misschien kan ik Arjan (de fotograaf) nog even om een paar afdrukken vragen..?! Zijn site is trouwens: www.stockpaard.nl
Als je daar zoekt op shetlander en/of vrijheidsdressuur zie je daar foto's van mijn nichtje! Ze ligt dan met haar shetlander in bed!!!! heel leuk!
Via haar is Arjan nu ook bij mij (en Lekuri) gekomen.

Maar als ik foto's heb, zal ik ze hier plaatsen!!!

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:38

punkies schreef:
volgende BIT ? Ben net abbonee geworden Haha!


De BIT die ik nu heb is nummer 111/112 (aug/sept).
Het zal waarschijnlijk (pas) in de nummers 114,115 en 116 komen! (nov./dec/jan./febr/)???!!

Afwachten dus!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:58

Leuk zeg!! veel sterkte met wachten... vind ik nl erg moeilijk!!