DonDerhall

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

DonDerhall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 16:04

Grr, de donnerhall was vandaag dus een echte donDerhall! Morgen heb ik een wedstrijd, en vandaag heb ik haar even gelongeerd. Ik was er toch om de ruin te rijden, dus dat kon gelijk even. Vorige winter heb ik haar een keer per week met de dubbele lijn gelongeerd, en vandaag wilde ik dat ook doen. Sinds ze haar jasje heeft uitgedaan is ze alleen heel erg fris. Na een gewoon rondje heb ik de lijn achter haar kont langs gedaan, en weg was mevrouw. Grrrrrr. Ik had de lijnen nog niet helemaal goed vast, dus knol pleite. Na een paar hele mooie rondjes door de bak (ze is echt Kwijl dan) kon ik haar gelukkig weer krijgen. Verder ging het wel goed, alleen toen ik de lijn aan het einde weer loshaalde, zelfde verhaal. ze is zoooo ontdeugend! Ze wikkelde zichzelf een paar keer in de lijn, en ik had toen natuurlijk niets meer te vertellen. Nou ja, vandaag ewas het speelkwartier, morgen kan ze er weer mooi tegenaan.
De driejarige liep trouwens ook als een echte Krack. Ze doen hun vaders naam wel eer aan allebei. Jee, wat liep dat beestje. Hij loopt nu alsof hij al heel lang onder het zadel is, lekker in balans, mooi front, heel fijn galopperen (haast verzameld), achter er heel goed onder, voor mooi omhoog klimmen. Hopelijk kan ik hem nog lang rijden, wat een fijn paard! dat maakt het gedrag van de dondersteen wel weer goed (en eigenlijk was het wel grappig, ze had me mooi te pakken..).

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:19

Razinda was vandaag ook zo ondeugend aan de longeerlijn!! Extreme duivel
Ze begon ontzettend te bokken, sloeg haar voorbeen over de longeerlijn en toen had ik natuurlijk niets meer te zeggen. Ik moest uiteindelijk loslaten en mevrouw verdween richting stal! (Ik had het draad niet vastgedaan van de bak, eigen schuld dus Haha!)
Maar goed, ze stond braaf in haar box te wachten en ik ben weer rustig verder gegaan met longeren.

Maar even een vraagje: hoeveel paarden rij jij nou en welke is van jouzelf?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 20:14

Het zal wel aan het weer gelegen hebben dan. Ik weet niet wat die knollen anders moeten hebben, een nationale baasjes uitdaag dag of zo?
Hou je het niet meer bij met mijn knolletjes, jura?
de meesten zijn niet van mij hoor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie