het is niet eerlijk...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 12:21

ellenlouise schreef:
Ook ik vind het, om dezelfde reden als Jippie, niet verstandig om een veulen te fokken. Maar ik moet daarbij ook zeggen dat ik niet begrijp dat je ouders niet meer dan één paard willen hebben. Ruimte genoeg dacht ik zo en ik vind nou eenmaal dat het niet eerlijk is t.o. het paard om hem in z'n eentje te houden.

Kunnen jullie niet een paard in pension erbij nemen?

Oh ja, ik vind je beweegreden om een veulen te willen fokken niet echt verkeerd hoor maar ik denk nu eigenlijk even meer om je paard dan om jou, sorry Knipoog Haha!


je moet denk ik eerst even al mijn commentaar lezen..daarin heb ik ook gezegd dat ik mijn veulen onder andere veulen(s) wil laten opgroeien.. En als we een pension paard zouden nemen is het tog ook 2 x zoveel verzorging..?(en niet 2x zoveel plezier) Het ligt niet aan het geld of de ruimte, maar ze willen gewoon niet de verantwoording/ verzorging over twee paarden...(dus ook geen shetje van 200 euri) En ja wat kan ik daaraan doen...? Boos!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:32

Hey, niet boos worden he Knipoog
Met een pensionpaard erbij kun je laten zien dat je de verantwoording aan kan, het brengt ook nog geld op èn je paard heeft een maatje.
Misschien dat je ouders dan overstag gaan en je je merrie mag laten dekken.

(zie je, ik heb het echt goed met je voor hoor Cool )

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 12:39

ellenlouise schreef:
Hey, niet boos worden he Knipoog
Met een pensionpaard erbij kun je laten zien dat je de verantwoording aan kan, het brengt ook nog geld op èn je paard heeft een maatje.
Misschien dat je ouders dan overstag gaan en je je merrie mag laten dekken.

(zie je, ik heb het echt goed met je voor hoor Cool )

Ja..ik ben ook niet boos op je ofzo Haha! ..alleen heb ik al een keer voorgesteld dat we zo wat geld konden verdienen en het nog goed was voor oleva ook..(mijn vader vond het wel een goed idee) maar mijn moeder vond de verandwoordelijkheid te groot voor dat pension paard....helaas..ik kan het nog een keer vragen maar ze zijn nogal koppig..(ik heb het niet van een vreemde Schijnheilig )