Verslagje van mijn vakantie bij Kim (nimber)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Verslagje van mijn vakantie bij Kim (nimber)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 07:21

Zoals de meeste weten ben ik 2 weekjes bij Kim aan het logeren geweest..
Het begon op de 1e week van augustus..Kim had aan mij gevraagd of ik Lodewijk wilde rijden in de rijrubriek op de Ihw Keuring..Dus ik nl. JA gezegd. OK dan! Haha!
De hele week druk geoefend met doorzitten en zn leuke middendraf (waar hij zo hoog bij opgooit)
De zaterdag zelf hadden we de grootste lol want tja..We hadden al 4 bekers dus onze dag kon al niet meer stuk..
Toen bleek dat Kim met hinke dus de proef zonder galop in dr zak had en ik de proef met galop!!! OK dan! Wat een topper!
Om het te vieren zijn we de volgende dag naar de dierentuin geweest wat ook erg gezellig was!! Leuke aapjes gezien *LOL*
En de rest van de dieren waren ook erg leuk!

Verder ben ik veel te zwemmen geweest en ben ik wel weer lekker bruin geworden Cool

TJA...Wat hebben we verder gedaan?Veel buiten gereden..2x een bosritje Lachen
Zoveel leuke dingen Haha! Haha! Veel film gekeken en nl. lekker een ijsje gegeten Haha! Naar de markt geweest waar we onze scoobi dou verslaving goed konden vinden.. Kim is nu ook een beetje verslaafd Lachen
En waar we 2 agutti cavia's nog gekocht hebben...

De grongerkeuring van afgelopen zaterdag was een dag die we snel weer vergeten.... Wat een naar volk zit er bij dat stamboek zeg Lips are sealed Nou ja.. Snel paard op de trailer gezet en naar huis!

Zondagochtend(gisteren dus) Bleek de cavia waar we al 2 weken bij liepen te kijken voor baby's eindelijk te zijn bevallen!! (foto bij itp)
5 mooie kindertjes en 1 daarvan is een erg leuk getekende 3kleur.. (Dat word mijnes Tong uitsteken )
Dus op de valreep zijn Kim en Ik ook nog mama geworden Haha!

Al met al een erg leuke vakantie geweest en hebben teveel leuke dingen gedaan om dat allemaal op te schrijven maar het was Top. OK dan!

Kim heel erg bedankt.... Vond het weer erg gezellig..Enne ik zie je over 2 weekjes he?? *LOL* Lovers Haha!


(Foto's komen er binnen 2 dagen ) Haha!
ps: Ik mag de cavia en mn vader brengt me de 28 e OK dan! Enne ik st je nog even een emailtje Knipoog

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 07:35

Leuk verslag Obelix en fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad.
Jij hoeft geen buitenlandse vakantie, je hebt je samen met Kim goed vermaakt.
Hoe was het met je paard thuis?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 07:56

Heeeeeey ik heb het ook 2 hardstikke leuke weken gehad. We hebben best veel gedaan de helft van de stallen in de verf gezet pony gehobbeld (ookal was het de laatste dagen of te warm of te nat Tong uitsteken )
Mijn touwtjes verslaving valt best mee ik geloof dat de zuma verslaving veel erger is!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:42

Wacht maar Kim, je hebt paarden genoeg om overal scoubidou halsters voor te knopen ? Haha!
Of frontriempjes...*LOL*

Hoe ver ben je inmiddels met Zuma?

ob_session

Berichten: 161
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: bovenkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:01

nou san het klinkt of je een leuke vakantie heb gehad nog bedankt voor je kaartje trouwens. en spreek je wel weer snel op de manege.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:23

Heey sab..Ja was idd erg leuk! Spreek je snel op stal he?? Lachen

Hahah Kim zit in 12 geloof ik en ik zit vast in 9 Tong uitsteken Enne kim die touwtjes verslaving komt nog wel..Geloof dat mijn touwtje ergens op de trap bij jou ligt Knipoog

FennekeR..Ja paard thuis gaat goed! De baby is alleen een beetje ziekig.. Boos! Morgen komt de DA dus hoop dat het meevalt..

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:23

Klinkt erg gezellig allemaal.
Je had presies de twee mooiste weken uitgekozen met het weer betreft.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 06:57

Ja echt wel..We hadden het echt getroffen met het weer ja Haha! Tong uitsteken