Ik kan het gelukkig nog!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Ik kan het gelukkig nog!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:13

Ik ben vandaag met een vriendin naar paarden (andalusiers bij stal Noordeneind) gaan kijken voor haar en er stond ook een leuke KWPN'er in de buurt.
En na de afgelopen 3 paarden die heb uitgeprobeerd en het gevoel dat mijn eigen paard me gaf had ik een beetje het gevoel gekregen niet meer normaal te kunnen rijden.
Maar op deze stapte ik op en ik reed er zo mee weg --> zo'n heerlijk gevoel. OK dan! Eigenaar blij, ik blij.
Nu ga ik morgen nog naar een veelbelovend paardje kijken en dan maar hopen dat 1 van de twee zeer binnenkort met mij mee naar huis kan!
Allemaal duimen svp!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:19

En nou maar hopen dat jullie er snel eentje vinden he?Ik hoop met jullie mee hoor.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:42

En word het een anda of niet het zijn namelijk heerlijke paarden heb er zelf namelijk ook een.Die komt ook van bij stal Noordeneind.

natassie

Berichten: 67
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:46

dat je naar een nieuw paardje opzoek bent betekent dat dat je oude paardje goed genoeg was voor de politie?? Bloos sorry dat ik het zo hier vraag maar omdat je nog steeds niet gereageerd had op het andere topic en ik zo benieuwd ben Tong uitsteken

Maar succes iig ik hoop idd dat je een leuk knolletje mee naar huis kan nemen