Mijn vorige pony terug gevonden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Mijn vorige pony terug gevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 17:54

Hey Bokkers

Na 2 jaar zoeken heb ik eindelijk mijn vorige pony terug gevonden. Gister was ik er met mijn vriendin heen geweest nadat we van iemand hadden gehoord dat er een soortgelijke pony op het land stond daar. Wij daar heen en ja hoor daar stond ie Lovers . Hij stond een beetje halverwege het land maar ik herkende hem duidelijk en hij reageerde ook nog op zijn ouwe naam Haha!. Het was al wat laat maar we konden het niet laten om tegenover het land aan te bellen bij een huis waar het licht nog brandde. Een oud vrouwtje deed open en we legde haar het hele verhaal uit. Ze zei meteen dat die pony van haar buurvrouw was en bracht ons naar het huis. Daar woonde een vrouw van een jaar of 30 denk ik met haar man en 2 kleine kids. Ze schrok enorm toen ik haar naar Cremello vroeg ( was zijn oude naam ) , maar toen ik zei dat ik er absoluut niet op uit was dat ik hem terug wou was ze heel vriendelijk . Ze kwam naar buiten en zei meteen dat ik het land in mocht om naar hem te kijken en te knuffen. Hij zag er zo goed uit , ik was zo blij . Heb echt een potje zitten janken in auto... Ik ga van de week een keer met haar afspreken omdat de mensen van wie ze hem gekocht hebben niet helemaal de waarheid hebben verteld over hem en ik heb zoveel foto's van hem toen het nog een veulen was. Ze is daar erg benieuwd naar. Mijn kleine kerel heeft het echt heel goed getroffen en ben er van overtuigd dat ze echt heel goed is voor hem. Hij zag er heel goed uit . Ik ben zo blij. Waarschijnlijk gaan we zelfs een keer samen rijden in de polder bij mij . Lijkt me echt heel leuk.

2 jaar zoeken en onzekerheid over hoe het met hem gaat zijn nu voorbij. Mijke is gelukkig en zijn nieuwe baasje ook Haha!:D:D:D

Ik moest het even kwijt aan jullie

groetjes Mijke

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:58

He wat leuk,gefeli! Haha!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:20

Aaah wat leuk, ik ben wel benieuwd naar hoe die was en hoe die nu is ... Fotos Haha!

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:34

wat onwijs gaaf!!! wie herkende je pony dan? ik zou de pony van iemand anders niet zo snel op afstand herkennen !!! had je mazzel mee!
veel plezier met het rijden op je oude vertrouwde pony (niet dattie oud is, maar goed Haha! )

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 18:36

Foto's komen er zeer zeker aan. En grietje ik heb die pony van veulen af gehad ik herken hem echt uit duizenden. Ik had op marktplaats een advertentie neer gezet en van de week kreeg ik een email dat er dus een pony was die aan de beschrijving voldeed en toen ben ik erheen gegaan. Zelf ga ik er niet op rijden ik ben te groot en te zwaar voor hem ( ook de reden van verkoop ) en nee oud is ie niet hij is nu 5

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:37

Echt leuk dat je je pony hebt teruggevonden!
Maar wat ik me nou afvraag.. heet hij nou nog steeds Cremello of heeft hij een andere naam gekregen? Verward

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 18:38

nee hij heeft een andere naam gekregen hij heet nu El Toro. Maar hij reageerde wel op cremello Haha!

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:42

Owh okeej! Ik vind het echt allebei hele mooie namen Lachen
Maar wel heel leuk dat hij nog steeds op zijn oude naam reageerd!!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:07

gaaf zeg dat je hem terug gevonden heb Haha!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:08

oowww !!! vet gaaf !!
lekekr om te weten dat het zo goed met hem gaat Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:10

Wat leuk zeg. Dat is toch maar bij weinig mensen waar het echt lukt om hun oude paard/pony te vinden.

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:11

wat gaaf zeg dat je hem vind jeetje wel een grote opluchting!!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:14

Hee te gek meis dat je hem eindelijk gevonden hebt.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:17

Wat leuk dat je hem hebt teruggevonden en dat het goed gaat OK dan!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 17:49

Ja ik ben ook echt super blij Haha! Morgen ga ik haar bellen en dan gaan we wat afspreken voor van de week. Lijkt me hartstikke leuk.. ik zal dan ook was foto's maken van hoe hij er nu uit ziet.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:18

Leuk dat je hem terug gevonden hebt.
Het is altijd fijn om te weten dat hij goed terecht gekomen is.
Mag ik vragen wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is?
Je zei namelijk dat zijn huidige eigenaar voorgelogen is, dus ik ben benieuwd naar je verhaal.

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:21

Haha! Huilen Haha! Je had het me al verteld maar ik ben zoooooooooooooooo blij voor je Haha! Haha! Haha!

Lief man dat ie nog steeds op Cremello reageerde!!!!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 19:30

Hey bokkers. Hier is dan een foto van mij en mijn vorige pony Cremello. Deze foto is genomen een paar maanden voor dat ik hem verkocht. Zoals jullie zien is hij echt way too small for me Boos! . Ik zal snel een foto plaatsen van hoe hij er nu uit ziet.

Afbeelding

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:37

Heel erg leuk voor je dat je hem terug gevonden hebt. Veel mensen die vinden hun "vorige"pony niet meer terug maa gelukkig is er dan toch een mazzelkont hiero! *LOL*

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:50

hee mijke.. wat gaaf zeg.. ik heb 2 jaar geleden ook me oude pony terug egevonden na 8 jaaar! Ben blij voor je dat hij het nu goed heeft.

Heel veel knuffels aan Kane!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:51

super voor je! kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent dat je m eindelijk terug hebt gevonden! daar heb je geuk mee zeg!

suusiejjj
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:08

leukkk! man ik ben zelf ook op zoek naar me oude pony ik heb hem nog niej gevonduh

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 18:16

Als de foto het niet doet ( kruisje ) even op klikken en dan show picture dan doet ie het wel Lachen . Ja ik ben echt heel blij .

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:27

waar blijft de foto van hoe hij nu is?
heb je al gebeld voor een afspraak?
ben benieuwd Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 21:42

Ik had wel gebeld maar kreeg geen reactie dus heb ik maar de voicemail ingesproken. Ik bel van de week nog wel een keer en als ze dan nog geen contact met me opneemt dan heeft ze er blijkbaar toch geen zin in. Maar ik weet waar hij staat en dat hij het goed heeft en dat is een hele gerust stelling voor me.
Hij is nu alleen wat gespierder geworden , voor de rest is hij exact het zelfde gebleven.