Hinke toch op voor model....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Hinke toch op voor model....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 14:03

Ik vrees dat ik zo langzamerhand het spoor bijster ga raken met juryleden en keuringen.

Vorig jaar kreeg Hinke op de regionale 76 punten werd beste 2 jarige alleen bij het jeugdkampioensschap won een paard dat maar 74 punten had...
Ik had de balen en wilde niet naar de nationale keuring ondanks een eerste premie.
Ik werd daarna opgebeld door iemand van het bestuur of ik toch niet naar de nationale wilde komen zo gezegd zo gedaan en daar werd ze niet alleen beste 2 jarige maar ook jeugdkampioen OK dan!

Dit jaar bij stamboek opname kreeg ze 'maar' 71,5 punten.Had ze vorig jaar een 8 voor type, dit jaar was het een 7.5.Wel werd ze beste 3 jarige en kreeg ik een uitnodiging voor de nationale.
De jury gaf mij echter het advies pas volgend jaar op te gaan model omdat ze het misschien net niet zou halen.Wel zou ze opkunnen voor ster maar als je een modelwaardigpaard hebt heb je liever het modelpredikaat dan de ster.
De besloten niet te gaan.
Joshua stond naast mij toen de jury dat zei.

Belde van de week weer iemand van het bestuur op dat de sluitingsdatum van de nationale is verstreken en dat ik Hinke niet had opgegeven.
Ik verteld waarom ik dat niet had gedaan en volgens die man had ik het totaal verkeerd begrepen en dat was niet waar blabla ze kon gewoon op voor model.
Eerst Jos gebeld of ik nou gek was geworden maar die wist zeker dat de jury het heeft gezegd.
Nouja ik heb maar toegegeven en ondanks dat de sluitingsdatum verstreken is, gaat Hinke toch op voor model tijdens de nationale.
Zal mij benieuwen...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:05

Nou, dat is inderdaad wel lekker duidelijk . Wanneer en waar is de nationale keuring?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:13

Lekker duidelijk weer *LOL*

Maar goed, nu lekker duimen dat ze het gaat redden OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:54

Vaag idd die jury's zeg.. Nou hopen dat ze er goed door komt Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:56

Lekker duidelijk idd... Ik zal voor jullie duimen!! Succes!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:58

Hmm, lekker handig...
Maareh, heel erg veel succes! Spannend.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:55


Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, FCSA, GoogleAdsense, Iloveiswan, Iris_Casper, Jorissie, NorwayFjord, Tieme en 28 bezoekers