Het is dus WEL een knuffel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 22:21

Ik had vanavond geen tijd (en ook een klein beetje geen zin Schijnheilig ) om te rijden.
Ik dacht ook dat er les zou zijn op stal en in de buitenbak viel vandaag niet te rijden, omdat het de hele dag poedersuikerweer is geweest. Dus dan maar een avondje niet rijden...

Kom ik dus om 8 uur bij stal, is het pikkedonker Verward . Er was geen les (had ik toch kunnen rijden) en de lichten in de stallen waren ook al uit en in de kantine brandde ook al geen licht.

Deed de staldeuren open en alle paardjes stonden al lekker te rusten. Beetje gehinnik omdat ik binnenkwam en ze gingen weer rustig verder met rusten. Lachen

Ik naar Ameretto, even uit de stal gehaald en dekens afgehaald. Lekker uitgebreid staan poetsen, en wat vond hij dat HEERLIJK Lovers
Normaal staat hij altijd te draaien tijdens het poetsen, kan hij nooit stilstaan enzo.
Maar deze keer zag je hem gewoon genieten. Hij had zelfs z'n oren naar voren!!!! Lovers
Zo kende ik hem bijna niet Lachen

Na het poetsen z'n dekens weer opgelegd en nog even z'n nek gemasseerd. Daar is hij wel zo dol op! Precies daar aan de zijkanten van de manenkam, net zoals paarden bij elkaar krauwen.
En hij stond te genieten joh! Echt zo sweet om te zien Lovers Mooi met z'n oortjes naar voren.

Op een gegeven moment stond ik zeg maar voor hem met m'n handen aan beide kanten van z'n hals te masseren. Wilde hij ineens bij mij ook gaan krauwen. Helemaal met z'n koppie schuin om bij mijn hoofd te komen en blies hij heel lief en zachtjes in mijn nek. Lachen

Ik herkende mijn eigen pony niet eens weer! Hij was zoooo schattig! Lovers
En dan te bedenken dat hij normaal altijd alles snel snel snel wil, geen gefrunnik, geen gedoe, maar hup zadel erop en wegwezen.

Ik denk dat ik dit ritueel maar vaker ga herhalen, ik krijg er een heel ander paard door.... Party!!

_________________
**Stille wateren........vangen geen wind**
(met dank aan Trivial Persuit)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-11-08 22:34 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:41

haha je paard is omgewisseld.... Haha!
nee even serieus wat grappig zeg
zo lief Lovers

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 12:22

Zal het komen omdat hij het daar naar zijn zin heeft ??

Hopelijk blijft dit zo dan zal het rijden en springen ook net sprongen vooruit gaan Lovers.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 12:27

heerlijk toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 12:35

Heerlijk is dat he! Daar kan je weer een tijd op teren Lovers

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 18:29

zo is vally ook
de ene keer draait ze je de kont naar je toe en is ze irritant bezig en de andere keer kruipt ze je in de nek om geaaid te worden

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 19:49

ja misschien komt het ook wel,omdat het zo rustig was op stal dan komt er veel al ook rust over de paarden heen. Lachen . echt lekker he zo'n ander paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, GrapeshotBot, Mitch_Beauty, YvonneV en 141 bezoekers