Chester is weer terug op stal!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 18:35

Leuk joh, gistermiddag Chester opgehaald van 't weiland, vervolgens naar stal gebracht.
Maar hij is me toch een partijtje groot geworden!! En dat binnen twee maanden!! Zeker 10 centimeter, echt ik kon mn ogen niet geloven.
Hij wordt echt steeds mooier, en hij is nu nog maar anderhalf, en hij is nu zeker 1m60, erg he?
Waar ben ik aan begonnen... *LOL*

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 19:46

ja dat krijg je he. Als je je veulentje even niet hebt gezien zijn ze een stuk gegroeid,maar als je ze elke dag ziet merk je dat niet eens. Haha! . Ik vraag dan wel eens aan mensen die hem al even niet gezien hebben. en is hij gegroeid, hun zien het tenminste.Zelf maak ik om de 2 maanden foto's van hem om te zien hoeveel hij is gegroeid en veranderd Party!! Party!! Party!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 20:17

Maar 10 cm??
Dat had ik echt nooit verwacht!
Hij heeft nu echt veelst te lange poten, hi i ect heel geinig om te zien, want ij heeft geen idee waar hij ze neer moet zetten! *LOL*

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:15

hihi Haha! . nou heel veel plezier met hem. en dat hij maar niet veel op je voeten zal gaan staan Extreme duivel .zo'n kleine fjord voel je nu nog niet zo heel erg,maar chester is toch een stukkie groter en zwaarder.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 14:19

Heeft hij nog niet gedaan, maar dat zal ongetwijfeld niet lang meer duren! *LOL*
Hij heeft nog ontzettend lange benen, waar hij nog niet goed mee overweg kan Clown Haha!
Je moet m eens door de bak zien bokken, hahaha, dan zie je die benen echt alle kanten opvliegen!! *LOL*