twee snobs in het bos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:04

Tadano schreef:
Leuk zeg, maar waarom is het zo'n punt om vieze paarden en vieze laarzen te krijgen? Je borsteld de paarden af en je laarzen gooi je onder de kraan en ze zijn weer schoon!



Ze zeggen het zelf al: SNOBS *LOL*

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:09

Niet zo klein fjord schrijven het betekend toch Fantastisch.Joekel.Oogend.Rij.Dier Schijnheilig ofzo iets

Maar ik heb nog wel zwarte zakken te koop bijpassend bij leren laarzen Schijnheilig

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:13

Hahahahahaha, een FJORD met een regenpak aan, eronder je mooie schabrak, anders wordt ie vies. Bijpassende bandages om je rijlaarzen die je eerst met waterafstotende spray hebt bewerkt...ja, het lukt jullie SNOBS echt wel Haha!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:46

hey leuk maaike.
vigo is echt een superfjordo.
(maar dominique dan jacq?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:59

Maaike schreef:
Helaas moest een van de snobs tot twee keer toe afstappen om het hek naast het wildrooster open te doen, dus waren haar laarzen vies geworden Frusty



Hier een tip van een echte BosSnob:
Neem een stevige dressuurzweep mee van ongeveer 1.30 mtr, kom je bij een wildrooster zet je je paard dan zijwaarts naast het hek.
Pak vervolgens de zweep aan het uiteinde vast en steekt de knop van de zweep onder de klink en wip deze omhoog.
Zet nu de knop tegen het hek en duw deze stevig open, terwijl je je paard voorwaarts drijft.
Rijdt vervolgens door het hek heen, draai je paard om en en duw het hek met de knop van de zweep weer dicht.
Neem vervolgens de zweep weer normaal ter hand en rijdt lekker schoon weer verder Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:24

Ilindra schreef:
Hier een tip van een echte BosSnob:
Neem een stevige dressuurzweep mee van ongeveer 1.30 mtr, kom je bij een wildrooster zet je je paard dan zijwaarts naast het hek.
Pak vervolgens de zweep aan het uiteinde vast en steekt de knop van de zweep onder de klink en wip deze omhoog.
Zet nu de knop tegen het hek en duw deze stevig open, terwijl je je paard voorwaarts drijft.
Rijdt vervolgens door het hek heen, draai je paard om en en duw het hek met de knop van de zweep weer dicht.
Neem vervolgens de zweep weer normaal ter hand en rijdt lekker schoon weer verder Haha!


Dat is de oplossing......maare zijwaarts is nog wat moeilijk......maar we blijven oefenen, en tot die tijd zakjes om de laarzen heen Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:45

Gewoon blijven oefenen totdat het lukt ~~}>

Of met mij van laarzen ruilen, dan kun je gerust met rubbere, gevoerde laarzen door de blub banjeren Haha! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:53

Ilindra schreef:
Hier een tip van een echte BosSnob:
Neem een stevige dressuurzweep mee van ongeveer 1.30 mtr, kom je bij een wildrooster zet je je paard dan zijwaarts naast het hek.
Pak vervolgens de zweep aan het uiteinde vast en steekt de knop van de zweep onder de klink en wip deze omhoog.
Zet nu de knop tegen het hek en duw deze stevig open, terwijl je je paard voorwaarts drijft.
Rijdt vervolgens door het hek heen, draai je paard om en en duw het hek met de knop van de zweep weer dicht.
Neem vervolgens de zweep weer normaal ter hand en rijdt lekker schoon weer verder Haha!


Als echte snob hoor je een hekken-open-doe-mens mee te nemen Tong uitsteken

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 17:31

*pfffrt moet stiekum even lachen Haha! *
Bij paardrijden hoor je nu eenmaal vies te worden Haha!
Anders kán je niet rijden! (vooral niet in het bos Haha! )

Morgan1

Berichten: 161
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:19

hihihihi en jac je hebt al fjorden Verward en dan hebben ze ook al geen setje aan het moet ook niet gekker worden hoor Tong uitsteken
en als je aan een fjord begint weet je dat het varkens zijn(dus lekker vies worden) *LOL* Haha! Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:08

maaike wat top! gefeliciteerd met je bijrijdfjord.
overgens ben je niet zo'n snob hoor anders had je niet open en bloot op bokt gezet dat je een fjordebaal als verzorgKNOL hebt Tong uitsteken

veel plezier met z'n 4tjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:57

Morgan1 schreef:
hihihihi en jac je hebt al fjorden Verward en dan hebben ze ook al geen setje aan het moet ook niet gekker worden hoor Tong uitsteken
en als je aan een fjord begint weet je dat het varkens zijn(dus lekker vies worden) *LOL* Haha! Knipoog


Mijn setje is besteldddd........oud roze met bijpassende peesbeschermers.....lipglosje op........en gaan met die banaan

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:20

Oh jee..... zonder setjes het bos in... nou ik had het niet gedaan hoor, weet je hoe nu je nu voor paal heb gereden. Dat jullie het durfde.
Hebben jullie wel een vuilniszak over je hoofd heen getrokken want stel je voor dat je herkend werd...... Bloos! Bloos!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:51

Nou veel plezier.
Ik denk dat ik maar nooit bij jullie in de buurt kom want ik krijg het altijd voor elkaar om onder de modder terug te komen van een buitenrit.
En leren laarzen doe ik ook maar niet (geen zin om zr eschoon te maken)
Of mogen mijn paard en ik een keertje mee Haha!
Maar ff serieus, ECHT LEUK VOOR JE!!!!!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:51

Tartuffo schreef:
Oh jee..... zonder setjes het bos in... nou ik had het niet gedaan hoor, weet je hoe nu je nu voor paal heb gereden. Dat jullie het durfde.
Hebben jullie wel een vuilniszak over je hoofd heen getrokken want stel je voor dat je herkend werd...... Bloos! Bloos!

Niet te vergten de infarode straal om schijtende vogels op afstand te houden...

Als we nou toch bezig zijn...Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 19:33

Tartuffo -> We hadden ook nog eens onze caps op... Te fout natuurlijk, maargoed beginnende snobs hebben ook nog geen hoedje he!
Marloez -> Das een goeie!! Waar halen we die vandaan????


Enneh verder iedereen bedankt voor de felicitaties ed Het veel plezier gaat zeker lukken volgens Vig en mij

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:47

Eveb een vervolg op snobs in het bos, want Vigo-snob had het vandaag mooi bekeken....madam zat pontivicaal op het wagentje, en wij maar zwoegen op de paarden...hahaha.
Gelukkig vandaag de leren laarzen maar thuis gelaten, kon ze mooi een hek-open-doen-mens spelen...hahaha.
Nee hoor, ik vond het vandaag hartstikke gezellig, het was een grappig plaatje en Vigo is echt een schatje.
Maaike, veel plezier met hem, en ik kom snel weer eens langs! (kan ik m even van je lenen)

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:49

Leuk hoor!! En gefeliciteerd met je bijrijdfjord!! (lekker orgineel, maar ik kon 't niet laten... Bloos )

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 20:10

haha ja mn snobfjord was zomaar ingepikt vandaag!! Maar morgen mag ik weer Tong uitsteken
Ik had inderdaad maar niet mn leren laarzen gedaan, ik moest immers een aantal keer van het wagentje af om het hek open en dicht te doen voor de snobs die niet van hun snobfjorden af wilden stappen En ik moest op mn konijntje letten Tong uitsteken Haha!
Ben blij dat je Vigo leuk vond, t is echt een grappenmaker maar wel een skattige Lovers

enneh stumpertje Knipoog thnx!!