springen in vrijheid+vrijheidsdressuur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lisake
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-08-04

springen in vrijheid+vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 20:41

heykes!!

Ik zoek info over hoe je je paard kan leren springen in vrijheid! Vooral over hoe!

Ook info over vrijheidsdressuur is altijd welkom, ook vooral hoe je dat aan je paard kan leren!

mercikes

Lisa


FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:45

ik denk dat je bij vrijheidsdressuur vooral veel koekjes nodig hebt Haha! Knipoog
en ivm dat vrijspringen zet je paard in een bak, en zie wat ie doet, als ie er vanzelf niet overgaat nou dan weet ik het niet Lachen
der zijn wel mensen die een zweep gebruiken om het paard wat op te fokken etc, maar ik vind dat persoonlijk een slecht idee,
je kan bvb. ook zo'n speciale hindernissen paal kopen die je heel raar hoger moet maken en dan kan je je longe nog gebruiken dus de balk ligt altijd gelijk met de hoogte van de hindernis, soort van kriekdingkje, echt iets raar Haha!

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

lisake
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 20:49

Thankss!!
Hippe 'spreuk' trouwens!!

Lisa

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:53

Voor vrijheidsdressuur (VD) is iets meer nodig dat koekjes. Nl geduld, respect en vertrouwen.
Hierover kan je lezen op het UZ forum

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:57

Idd in het UZ forum, daar ben je nog wel een jaartje bezig als je alle topics over VhD moet lezen Lachen En idd veel geduld.

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, DeGelukkige4, Eleadoras, IASCrawler, janneke584, Pallatin, Pierus, Runa, vidya en 107 bezoekers