Tjalko heeft een zomerkapsel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:03

lies schreef:
Haha, het wordt steeds gekker.
KWPN-ers hebben ook manen hoor

En die schijnen ook leuk te kunnen lopen... Jee, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht, zeg! Had ik mijn paard niet hoeven mismaken...

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:05

Hahahahahahaha....jammer dat je daar nu pas achterkomt OK dan!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:06

Pff wat kinderachtig weer zeg hier heel jammer!!
Wat maak je je druk om een ander zijn paard. Lekker belangrijk wat zij er mee doet

Kitty

Berichten: 7703
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:08

Humor, die reacties in deze topic. Haha!

Marijn, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's.

lies

Berichten: 9636
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:08

Marijn4045 schreef:
En die schijnen ook leuk te kunnen lopen... Jee, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht, zeg! Had ik mijn paard niet hoeven mismaken...


Idd. Je arme Friesje..
Heb je de psych al gebeld? Ach gut

Aris, jij reageerde overtrokken, niet ik. Ik vind het mooi en meerderen in dit topic ook, dus of het zonde IS valt over te twisten.

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:10

Ik dacht dat je op een forum gewoon je mening kon geven, maar het blijkt wel weer dat dat niet kan. Beetje jammer.
Of had ik moeten zeggen: Geweldig dat je de manen eraf geknipt hebt, super. Dat ik daar nog nooit opgekomen ben om dat bij mijn eigen Fries te doen *LOL*
Wat ik al eerder zei. Ik vind het zonde, maar gelukkig heeft iedereen een eigen mening.

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:12

lies schreef:
Idd. Je arme Friesje..
Heb je de psych al gebeld? Ach gut

Aris, jij reageerde overtrokken, niet ik. Ik vind het mooi en meerderen in dit topic ook, dus of het zonde IS valt over te twisten.


Klopt liesje, gelukkig smaken verschillen....
Een vraag aan Marijn;Doe je ook mee aan Friese Paarden dagen(wedstrijden)

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:14

Natuurlijk mag je een mening geven maar doe dit dan wel zo op een normale manier en niet zo opgefokt meteen dat is toch nergens voor nodig. Iedereen komt hier voor de lol (en een beetje tijdverdrijf hihi)

gr

Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:15

Aris schreef:
Klopt liesje, gelukkig smaken verschillen....
Een vraag aan Marijn;Doe je ook mee aan Friese Paarden dagen(wedstrijden)


Nee, ik rijd mijn wedstrijden gewoon op stallen in de buurt, tussen de bruinen. Hoezo?
In het M krijg ik straks geen cijfer meer voor verzorging, dus daar maak ik me geen zorgen om. Of zou ik worden gediskwalificeerd wegens mishandeling, denk je? Haha!

Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:17

OnTime schreef:
Ik dacht dat je op een forum gewoon je mening kon geven, maar het blijkt wel weer dat dat niet kan. Beetje jammer.
Of had ik moeten zeggen: Geweldig dat je de manen eraf geknipt hebt, super. Dat ik daar nog nooit opgekomen ben om dat bij mijn eigen Fries te doen *LOL*
Wat ik al eerder zei. Ik vind het zonde, maar gelukkig heeft iedereen een eigen mening.


Als ik niet nieuwsgierig zou zijn naar meningen van anderen, had ik dit topic nooit geopend. Maar van die enge, kortzichtige en beperkte reacties dat ik geen Fries waard ben en maar aan de KWPN-er moet, zijn van zo'n laag niveau dat het opvalt.

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:18

Misschien dat als je op een friezenwedstrijd zou starten ze allemaal een hartverzakking krijgen Haha!

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:18

Net welke jury je voor je hebt denk ik, nee alle gekheid op een stokje,heb je die manen nou echt afgeknipt omdat het te veel werk voor je was of niet?

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:20

Ja ik dacht om een bestgaand-fries-zonder manen te organiseren. OK dan!

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:20

OnTime schreef:
Misschien dat als je op een friezenwedstrijd zou starten ze allemaal een hartverzakking krijgen Haha!



Ow is het daar om te doen?
Het ging er toch om, om iedereen in zijn waarde te laten? Nu draai je het ff om! Laat iedereen lekker blij zijn met zijn eigen paard(en).

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:24

Starbreeze schreef:
Ow is het daar om te doen?
Het ging er toch om, om iedereen in zijn waarde te laten? Nu draai je het ff om! Laat iedereen lekker blij zijn met zijn eigen paard(en).


Volgens mij staat er een behoorlijke smiley achter en was dit bedoelt als een grappige opmerking. Jeetje zeg, wat zijn we hier vriendelijk!!! Ik voel me echt welkom op deze site.........
Laatst bijgewerkt door OnTime op 12-08-04 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:25

Ik vind het wel zonde en zou het zelf niet gedaan hebben.
Als dit voor het paard en de ruiter prettiger/praktischer is dan hebben ze er alle reden toe om dit te doen.
Het staat wel stoer en hij wordt er zeker niet minder Fries om.
Bij ons op stal staat ook een Fries, die van zichzelf geen weeldigerige beharing heeft, en z'n baasje toilleteert hem als een KWPN-er dat maakt niet dat ze ze niet goed voor haar paard zorgt.
Iedereen heeft, gelukkig, een andere smaak. Knipoog

Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:26

Aris schreef:
Net welke jury je voor je hebt denk ik, nee alle gekheid op een stokje,heb je die manen nou echt afgeknipt omdat het te veel werk voor je was of niet?

Ik weet niet of je de moeite hebt genomen om het hele topic door te lezen, maar anders hier nog 1 keer een samenvatting...zucht...

Ik hou niet van Friezen, ik hou van paarden in het algemeen. Ik werd stapelverliefd op Tjalko en dat is nou eenmaal een fries. Ik heb me nu 2,5 jaar geergerd aan al zijn haar en ik was het dus zat.
Het is me niet zozeer teveel werk, het is meer dat het alleen maar mooi is als het brandschoon is of in een hengstenvlecht zit. Ik ben er het type niet naar om een paard met uitgezakte vlechten vol met strootjes en mest te laten staan en als je elke dag de manen helemaal uitpluist, blijft er niet veel over. En het verschil tussen een hengstenvlecht en korte manen zie ik niet zo...
Verder is Tjalko om zijn broodnuchtere en goudeerlijke karakter nog steeds alles wat ik verwacht van een Fries, maar dan in sportuitvoering. Duidelijk zo?

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:28

OnTime schreef:
Volgens mij staat er een behoorlijk smiley achter en was dit bedoelt als een grappige opmerking. Jeetje zeg, wat zijn we hier vriendelijk!!! Ik voel me echt welkom op deze site.........



Tja, zo komt het niet op mij over (probleempje soms he, als je de intonatie in iemands stem niet hoort op een forum...)

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:28

Starbreeze schreef:
Ow is het daar om te doen?
Het ging er toch om, om iedereen in zijn waarde te laten? Nu draai je het ff om! Laat iedereen lekker blij zijn met zijn eigen paard(en).

Wij zijn ook blij met onze paarden!!Een forum is er om je mening te geven toch *LOL*

Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:28

Aris schreef:
Ja ik dacht om een bestgaand-fries-zonder manen te organiseren. OK dan!


Hmmm, dan zou ik waarschijnlijk in mijn eentje rijden. Goed idee!

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:30

Marijn4045 schreef:
Hmmm, dan zou ik waarschijnlijk in mijn eentje rijden. Goed idee!

Kijk maar uit straks wordt het een rage bij jullie in de buurt Haha!

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:30

Aris schreef:
Wij zijn ook blij met onze paarden!!Een forum is er om je mening te geven toch *LOL*


Ja mijn idee! maar naar een friezenwedstrijd gaan met in je achterhoofd iedereen een hartverzakking te bezorgen?? Wat is dat dan..

Maar goed ik had het blijkbaar verkeerd begrepen Knipoog

Aris
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:32

Starbreeze schreef:
Ja mijn idee! maar naar een friezenwedstrijd gaan met in je achterhoofd iedereen een hartverzakking te bezorgen?? Wat is dat dan..

Maar goed ik had het blijkbaar verkeerd begrepen Knipoog

On Time heeft toch al geschreven dat ze zelf ook een Fries heeft ,dan zou ze zichzelf bedoelen,endat is natuurlijk niet zo Ach gut

Sall

Berichten: 6757
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:34

Knap peerd is ie toch! Met of zonder manen, maakt mij niet uit.
Ik wil ook wel foto's zien als hij van die mooie rozetknotten in heeft....
Heb je al foto's van zijn nieuwe voorpluk?

OnTime

Berichten: 139
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:36

Ik bedoelde met die opmerking dat de meeste Friezenliefhebbers het heel erg zonde vinden als je bij een Fries de manen eraf haalt. Dus als je dan aan een Friezenwedstrijd meedoet dat de meesten zich rot schrikken dat je dat gedaan hebt. Vandaar het woord hartverzakking.