mieschien mensen die dit ook vinden>??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

mieschien mensen die dit ook vinden>??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 19:05

hoi hoi

nou mieschien overdreven maar ik vind de reacites van mensen hierzo echt vervelend soms...
kijk al zou er een meisje/jongen zijn die hun paard echt helemaal verkeerd rijden of iets anders dan kan mieschien de 1ste reacite daarover gaan ...dan weet ze het en als iemand nog iets anders opmerkt wat verkeerd is zegt die dat ook maar om nou het hele topix 10 x het zelfde te zeggen.sommige mensen zijn mieschien zelf al aan het nadenken van te voren of er niets verkeerd is en of ze hem erop kunnen szetten want anders heb je meteen idereen op je dak...sorry maar ik vin dit niet zo leuk meer.ik heb dit nooit mee gemaakt maar ik zie het zoo vaak.ik denk dat iedereen ( bijna ) op bokt wel eens heefd meegemaakt dat hun leuke topic met fotos if een verhaaltje een ' zeik ' topic is geworden.zijn er mensen doie hier in mee gaan.
als er iemand is die dit overdreven stom vind.vind ik na x het gezegt te hebben echt genoeg..Knipoog

doei doei sanne

Jytte
Berichten: 1876
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:14

Ik ben het wel met je eens, Tuurlijk bedoelen ze het alleen maar om te helpen, maar na 3x wet je het idd wel ja. En die mensen die dan (zogenaamd) rijtechnisch iets fout doen, bedoelen het vast niet verkeerd toch??

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:21

Welkom in het land dat Bokt heet... Haha!

Tja... Als ik jou was zou ik er maar aan wennen... Persoonlijk heb ik er geen last van, en ik moet zeggen dat het de laatste tijd beter lijkt te gaan...

Je moet het zo zien... Mensen zitten achter hun computer, en durven dingen makkelijker te zeggen... Ook kan het zo zijn, dat het op een verkeerde manier omschreven wordt, op of de verkeerde manier opgevat...

Ik zou me er maar niet zo druk om maken, en gewoon er om heen lezen... Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:20