Zielig? of niet ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:34

Ik vind het een beetje een domme reactie van die mensen.
Jij beslist toch zelf wat jou het beste lijkt Verward
en in dit geval heb je er goed aan gedaan vind ik OK dan!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:30

Ik vindt het ook niet zielig.
Ze kunnen best wat hebben.

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:57

Wat jij hebt gedaan is helemaal neit slecht voor je paardjes hoor... Ze zijn even lkkr het land uitgeweest en je hebt ze niet intensief laten werken. Je hebt pauzes genomen om je paarden wat te laten drinken, eten en hebt zelfs het tuig afgedaan! OK dan! Daarna heb je ze nog goed verzorgd, en krijg je zo'n rotopmerking naar je hoofd! Daar eeft diegene helemaal niks mee te maken want hij/zij weet niet wat je met die paarden hebt gedaan, hij/ze zat er niet met z'n neus bovenop
hij/zij had het ook wel op een andere manier kunnen brengen die misschien wat minder hard aankwam en ff kunnen navragen wat je allemaal hebt gedaan met die paardebeeste!

Jolijntjeh schreef:
Vergelijk dit maar eens met het werk dat de manegepony's moeten doen

Idd, manegepony's hebben het zwaar. Mijn deelpony is ook een manegepony, en ze leggen het echt af met dit weer. Gelukkig wordt er rekening mee gehouden en worden de lessen verplaatst naar 's ochtends en 's avonds, omdat het nu toch vakantie is en er veel mensen niet zijn. De stallen zijn bloedjeheet dus ze worden vrij kort van tevoren naar binnengehaald en er zo snel mogelijk weer uitgehaald. Na het rijden gaan ze vaak direct het land op [of worden ze gedouched]. Aan de lange zijde en de korte zijde van de buitenbak staat veel schaduw, waardoor de bak niet veel in de zon staat de hele dag. Het weiland van de ruinen heeft aan de voorkant flink wat bomen en aan de zijkant ook wel, maar niet voldoende. Ze hebben een mini strominkje waar ze uit drinken. Zo slecht heeft m'n deelpony het dus niet... Gelukkig.