Mijn pony is een verwend nest!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:43

Hihihi
Als je de volgende keer zo'n spuit geeft, moet je even een tijdje haar hoofd omhoog houden, en met je hand een paar keer over haar slokdarm wrijven naar beneden toe, zodat je helpt met het doorslikken van dat spul.
Net zo lang tot je zeker weet dat ze t meeste weggeslikt heeft!
Lachen


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:46

Ik moest wel lachen toen ik dit las, want ik ken het. De twee pony`s eten alles wat er voor hun neus komt. Maar dan heb je Christy, echt een verhaal apart. Wat de boer niet kent eet zij niet. Die krijgt het vor elkaar om de met edicijnen aangestaste biksjes er tussen uit te vissen Haha!
Veel succes met je volgende kuur en haal behoorlijk wat plakband in huis, want ze vind er vast wel weer wat op. }>

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:56

Je moet de wormenspuit diep in de mond doen en ver in de keel het erin spuiten. Daarna houd je nog even het hoofd omhoog tot hij heeft geslikt, dan kan hij het nooit uitspugen.

Ik was vroeger ook nog niet zo handig hierin en toen ik het voor het eerst bij Jur deed, zat het overal behalve in haar mond! Haha! Het zat toen op de wand van haar bos en ze likte het gewoon af! Verward
Dus had ze het toch nog binnen gekregen! Clown

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:12

De belangrijkste fout is dat je het er in probeert te krijgen met eten. Je moet juist de mond helemaal leeg hebben, dan kunnen ze het er veel moeilijker uit krijgen. Die pasta kleeft namelijk zodat ze het niet makkelijk uit kunnen spugen. Maar als het kleeft aan eten, tja, dan werken ze dat eten er gewoon uit!!!
En inderdad daarna even het hoofd omhoog houden tot ze wat geslikt hebben. Die van mij zie je wel wat gekke bekken trekken, maar hij spuugt het nooit uit *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:58

ik geef altijd gelijk een handje brokken erachteraan, dan moeten ze wel slikken, maarja, je hebt natuurlijk van die Frusty pony's/paarden die de hele handel dan met brokjes en al weer uitspugen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:20

Hahaha, dan mag jij onze Leo z'n volgende spuit komen geven. Die kijkt je dan echt aan met zo' n boze blik van 'jij hebt me besodemieterd en ik vertrouw je voor geen meter meer".... Je kunt 'm 't lekkerste van het lekkerste voorhouden, maar hij vertrouwt je de rest van de dag niet meer en neemt het echt niet aan. Ook in z'n voerbak gooien heeft geen zin; hij eet niet meer.
Stom van 'm, want dan houdt 'ie die vieze smaak in z'n mond...

Milena vindt haar wormenkuur geloof ik wel lekker, die vreet het zo uit de spuit. Maar ja, Fjord (lees: Clico) he.... Schijnheilig

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:25

Niet zeuren, geen soft gedoe, gewoon hoofd omhoog, spuit zover mogelijk naar achteren in die mond, spuit in een keer leeg drukken, hoofd omhoog houden en flink wrijven. Klaar. Volgende.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Rinkex en 35 bezoekers