als je lieve pony weer word verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 20:07

zoals jullie bekend is is nina mijn eigendom geweest. sanne heeft haar gekocht. ik was blij dat ze een goed tehuis kreeg. nu wil ze haar toch weer gaan verkopen wat mij vreselijk veel pijn doet. ik twijfel. zal ik haar terugkopen?? ik moet daar heel wat voor bewegen financieel want toen zij nina op afbetaling kocht heb ik dus die leasetrailer aangeschaft. daar zit ik nog 1,5 jaar aan vast. ik ben er kapot van bij het idee dat ze weer weg gaat. ik ben al een tijdje van plan om een cobveulen te kopen. dan kan ik over een paar jaar wat reacreatief rijden. maar nu is nina dus te koop. het enige wat ik haar kan bieden is recreatief gebruik en dan met hulp van een bijrijdster want ik mag en kan niet elke dag rijden. maar het doet zon pijn bij het idee dat ze weer weg gaat. er is altijd wel iets van een brijdster te vinden die haar dan ook op wedstrijden wil uitbrengen. maar ik had me voorgenomen geen nrps meer te kopen. heeeeeelp wat moet ik nu doen?? ik hou nog zoveel van dat beest.


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 20:20

Lon je weet wat ik aangeboden heb aan je en dat staat vast.

Diep in je hart houd je nog steeds veel van Nina.
Ze was je allesje op je man en kids na dan!

Denk er goed over na, je weet ik sta er voor je he!!!

denk goed na lon, je moet niet zelf in de problemen komen er door.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:18

ik zou er om te beginnen eerst maar eens heeel goed over nadenken en vooral geen overhaaste beslissingen nemen.
misschien dat ze een leuk nieuw baasje kan vinden, waar jij het ook mee kan vinden....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:24

Is er niet iemand bij jou in de buurt die haar graag zou willen kopen? Iemand waarmee het goed klikt tussen jou en diegene? Waar je vaak langs mag komen, ook om te rijden?
Ik wens je iig veel succes!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:25

gewoon doen.. wie weet waar ze terechtkomt. al zal sanne vast ene goed thuis zoeken voor haar.
doen en dan ga jij gewoon weer op zoek naar ene nieuw leif baasje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:39

Sjips meid, wat balen. Nina is echt je grote liefde he.... Potverdorie wat balen dat ze nou weer verkocht moet worden.... Kun je er niet een betaalde bijrijdster opzetten die haar uit gaat brengen? (maar dat had je wrs al geprobeerd voor je haar verkocht?)
Ik hoop dat je gewoon de staatsloterij wint met de volgende trekking, dat zou mooi zijn!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:53

he lonneke wat naar nou
ik wist helemaal niet dat sanne nina ging verkopen, met welke reden Verward
ik denk dat je alles even op een rijtje moet zetten (wat je er allemaal voor moet doen en laten) als je dat nog niet gedaan hebt
en dan de knoop doorhakken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 01:25

Denk je dat het voor elkaar krijgt om het niet te doen? Bedenk eens hoe je je voelt om het niet te doen ipv wat er gebeurt als je het wel doet...

Mocht je het toch willen, dan komt het allemaal wel weer goed, waar een wil is is een weg en er is altijd wel een manier te bedenken.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 08:10

Hoi Lonneke, dat is altijd het probleem. Ik heb vele ponies die me erg na aan het hart staan. Iedere keer als een van mijn lievelingsponies te koop staat, hou ik weer mijn hart vast. Ik help dus altijd iedereen die een van mijn lievelingsponies heeft om de pony op een goed adres te krijgen. Dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er iets aan heb proberen te doen.

Door Nina terug te kopen, kom je waarschijnlijk alleen maar in de problemen met je andere ponies. Zo te zien is het een hele mooie en talentvolle pony en daar moet vast en zeker iemand blij mee te maken zijn. Help Sanne maar met de verkoop.

Er is op dit moment maar een pony die ik zou terugkopen als ze weer te koop komt, en die mag voor mijn part wel mee in de slaapkamer als het niet anders kan. Gelukkig vindt ze iedere keer wel weer een leuk plaatsje.

Ik weet dat als iemand 1000 gulden voor haar biedt, ze verkocht is. Een belachelijk laag bedrag, maar ik heb tegen de huidige eigenaar gezegd dat hij eerst mij moet bellen als ze verkocht wordt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 09:17

he wat balen Lonneke...

Je weet dat ik plek heb, dus als je haar perse wilt houden en je zoekt een plekje...
Verzorging is geen probleem Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:25

Je kent mijn verhaal over Kaminka, dus ik raad je aan om haar terug te kopen, beter voor je nachtrust! En er komt altijd wel weer een oplossing in de vorm van bijrijdster o.i.d., dat weet ik zeker!

De tip van Joost om Sanne te helpen een goed baasje te vinden voor Nina vind ik ook wel een goed idee.

Volg je gevoel!!

Sterkte met je beslissing!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 16:03

ik ben er mee bezig om haar terug te kopen. ik moet ff kijken of het gaat maar zoals het er nu naar uitziet gaat het wel lukken. en veder ga ik haar dan verhuren zodat ik zelf de eigenaar blijf want dit wil ik nooit meer.ik hoop dat we snel weer samen zijn en dat dit snel is opgelost.

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:12

Ik denk dat dat een goed besluit is want als je het niet doet blijf je misschien altijd spijt houden. Succes

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:36

Hallo Lonneke

Ze zou het bij mij heel goed hebben!

Groetjes Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:03

Hey Lonneke wat naar zeg!
Ik dnek dat z ehet bij anke wel goed zou hebben Pling
Denke r goed overna he! je meot niet in geldproblemen raken of iets anders.
En je akn dr idd verhuren!
Sterkte!

-Maaike-

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:24

Ze zou het bij mij geweldig hebben...ik heb Sanne een aanbod gedaan, dat vond ze in eerste instantie goed...dus ik blij. Maar haar ouders willen geen koop met inruil erbij.....Ik kan geen 8000,- ergens vandaan toveren....helaas! Weer mijn droompaardje misgelopen!

Voel me rot en ga nu lekker naar huis, mijn paardjes voeren eten en een lekker warm bed in (heb hoofdpijn gekregen hiervan)

Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 20:41

8000 gulden? Is dat niet een klein beetje heel erg veel te veel.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 20:52

Wow, 8000,-?? Das niet mis! Maar ja, een leuk kleurtje schijnt tegenwoordig belangrijker te zijn Gaaaap Maar ik hoop dat je haar terug kunt kopen, Lonneke! En anders Anke!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 20:55

anke kun je je voorstellen hoe het voor mij was???? ik hoorde gister EVEN dat ze nina verkoopt. en dat ik har terug kon kopen en niet gelijk hoefde te beslissen want het had geen haast. maar ze stond gisteravond al op bokt.ze heeft mij nu de eerste keus gegeven. ik ga kijken of het lukt. logisch toch dat ik die optie eerst krijg?ik ben nog deels eigenaar van nina. en ik wil het beste voor haar en wil dat zelf kunnen bepalen als ik haar verhuur. nina is ook mijn droompaardje. al sinds haar 1e jaar is ze bij mij. en ze heeft gewoon mijn hart veroverd. ik heb dus ook heel erg moeite met de situatie en hoop maar dat ze terug kan komen. dan kan ik gaan bekijken wat ik ga doen.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:09

ik zou het gewoon doen, je leeft maar 1 keer, geniet ervan!!!als je het nu niet doet zal je jezelf later voor je kop slaan...
maar let wel op de rest he, je moet er niet door in de problemen raken ofzo...

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:22

he lon, ik weet dat nina jou droompaardje is. dus ik snap best dat je haar terug zou willen kopen. maar mij raad is om er goed over na te denken. weet je nog wat er de vorige keer is gebeurt???

~puck moet weg~
~~nina is egt zoo'n sgatje.. en NoA is egt zo'n gek beest haha.. ~~

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 09:26

Ik heb Sanne een aanbod gedaan en het is nu aan Sanne hoe het verder gaat.

Groetjes Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 09:58

nina komt terug naar mij. ik heb dit besluit genomen en sanne heeft me gister laten weten dat ze terug gaat naar mij. dus er valt verder niets meer over te zeggen. ik vind gewoon dat ik dit verplicht ben aan nina. en jullie weten hoeveel ik van haar hou. ik wil er meisje voor zoeken die haar gaat rijden en uitbrengen. dan blijft ze we in mijn bezit. want dit wil ik niet nog een keer. ik dacht dat ze dr leven zou zlijten bij sanne. helaas mocht dat niet zozijn. ik wil niet het risico lopen dat ze in verkeerde handen terecht komt. daarvoor houd ik veel te veel van haar.

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 10:37

heey fijn zeg dat ze weer naar jou gaat. Nou kan je zelf beslissen wat haar met haar gebeurd en weet je tenminste dat alles goed met haar is.
maar wel afentoe foto's van haar maken he Schijnheilig en ze hier neer zetten want ik vind het echt een gaaf beest Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eefje op 2001-11-10 09:39 ]</font>

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 10:39

fijn voor je!!!! *LOL*

Lieve Snuf!

Blijf please bij mij!!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axel_Valerie, Facebook en 104 bezoekers