vervolg heb het helemaal gehad.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:59

Ik denk dat je nodig maar eens op zoek moet gaan naar een nieuwe smid! Knipoog Kan je niet rondkijken op dichtbije stallen / maneges om te kijken wat voor hoefsmid zij hebben, of rondvragen op je eigen als je bij een pensionstal staat? Dan kan je eventueel zelf daar langskomen met je paard zodat hij je paard gewoon kan doen als hij de andere paarden daar doet? (wij doen ook zoiets)

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:15

YouKnowWho schreef:
Jaa tuurlijk! 't Was heel even afwachten hoe het zou lopen met Tjo, maar het gaat denk ik wel lukken, vooral als we een beetje rustig aan doen buiten Knipoog


Gelukkig!!! Mistic gaat ook mee! fijn he.. Haha!

Nog meer aanmelders voor Boktrit Rotte Meren?!?

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:02

ik weet wat je voelt Verward onze smid is ook een ramp... tis dat hij goed is en lekker goedkoop maar anders!! Boos!
hij is gewoon niet te bereiken... hij heeft nooit zijn mobiel aan staan en is als we hem thuis bellen nooit thuis.... en als we dan een afspraak hebben en het regend nemen wij ook niet de moeite om te komen want dan komt hij toch ook niet... grrr idd om gek van te worden!!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:40

Nou gelukkig is het leed geleden en heeft Tjo sinds 2 dagen weer een nieuw paar ijzers Lachen.