De sfeer op jullie stal?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:58

bij ons is het altijd erg gezellig, en als je hulp ofzo met iets nodig heb dan helpen ze je gelijk.. ik zou niet op een andere willen staan meer eigenlijk

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 01:01

Bij ons is het ook gezellig.
Maar nu er steeds meer bijkomen, merk je wel dat je eerder groepjes gaat krijgen.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 01:06

Bij mij is het... jah hoe moet ik het noemen. Rustig eigenlijk Haha! Mijn pony staat bij mensen thuis met nog een paard van hun en die zijn overdag aan het werk dus zie ze bijna niet en het zijn al niet zo grote kletsers dus ik ben altijd alleen. Is wel een voordeel want ik kan doen wat ik wil zonder gezeik. Soms is het een beetje saai maar dan kan ik altijd een vriendin meenemen.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 09:25

Ik sta met mijn knollie op de boerderij waar de drie dochters allemaal een pony hebben, gezellige meiden, die het liefst alledrie tegelijk een verhaal tegen je beginnen. De vierde pony wordt verhuurd aan Estella, erg lief meisje. Sinds kort is er een paard bijgekomen van Sharona en Keome. Ik hoop dat het verder niet groter groeit. Wat je soms hoort allemaal. Van die kak-stallen waar ze tegenelkaar opbieden met setjes. ("wat??? Heb jij maar één sjabrakje, tsssssssssss de stakker...." & "ik heb voor 'lange-naam -van het paard- inclusief de afstamming-' een dressuurzadel, veelzh., spring zadel, allen van het merk hulsbos, gut zeg, heb jij een wintec??? die plastic dingen???"& "ja je merkt toch wel dat eigenpaarden van een hele andere klasse zijn dan die daar (wijzend naar manegepaard)") Van mij mag iedereen zo veel setjes kopen als ie wil en allerlei dure zadels, als ik er maar geen last van heb Haha! .

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:01

Hier niet veel problemen. Verder van de Martell familie, is het gewoon Shauni en mij...dus is alles heel rustig hierzo!!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:16

Koortje schreef:
Bij ons lopen er naar mijn zin veel te veel kids rond, die door de ouders half "gedumpt" worden alsof stal een speeltuin is. Fietsjes, squad, automatische step, noem maar op!


Oh dat soort hebben wij ook gehad (gehad gelukkig) echt vreselijk gewoon, waren nog best wel asociale kinderen ook. En dan met allemaal vriendinnetjes erbij de hele dag een beetje op stal hangen en raggen met die pony's.

Wij wilden ze op een gegeven moment wegsturen (na al een aantal keer geprobeerd te hebben een gesprek te krijgen) maar toen gingen ze gelukkig zelf al weg.

De kinderen vonden het niet zo leuk bij ons op stal, godzijdank.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 23:58

Wat is een squad? (Even tussendoor)

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 09:36

Ik vind dat er bij ons op stal altijd een hele leuke sfeer hangt, soms zijn er wel eens ruzie's o.i.d. maar ovre hte algemeen doen we altijd alles met zijn allen, we hebben altijd 1 keer per jaar een playbackshow, zeskamp (dan huren we altijd van die hele grote stormbanen), BBQ's en nog veeeel meer echt mega-gezellie, kijk maar op http://doorzetters.presenteert.nl , daar vind je alle info over de activiteiten bij ons op stal OK dan!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:03

ik stond op een grote stal, daar was de sfeer erg goed.
ik ben naar een kleinere stal gegaan en daar staan we nu met 3-en en dat is super gezellig!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:00

Fantastisch, want paps heeft een privéstal.

Totdat onze karakters weer eens botsen is de sfeer dus louter vredig... Schijnheilig

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:46

Gezellig...
alleen afentoe iets minder door wat ,meningsverschil enzo Knipoog

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:20

ik sta nog niet zo lang op deze stal maar ik vind het al echt super gezellig, iedereen is aardig en zegt je gedag enzo afentoe een praatje.
Weinig geroddel *ik heb nog niks over mezelf gehoord iig*.
Niet heel erg veel kinderen dus onderling helemaal geen ruzie.
Ik heb het heel erg naar m'n zin