Het komt nog wel een keer helemaal goed!!! :-)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laraah

Het komt nog wel een keer helemaal goed!!! :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 22:11

Vandaag ging het weer zo lekker met Cerise. Moet het maar eventjes van me af tikken. Het uit de wei halen / halster omdoen gaat steeds beter (gelukkig ook met hulp van de stalhoudster, die veel met dr oefent) het rijden gaat ook lekkerder..vandaag ben ik even zonder toeschouwers/lesgevers gaan rijden en ben nu veel bezig haar ontspannen te laten lopen met dr kopje naar beneden. Alleen als ik vriendelijk wat vroeg van dr, kwam dr kopje al snel naar boven en ging ze draverig stappen (uhh... Verward dat kan.. heel hoog stapje zeg maar, met dr kopje waaay up!) Dus..vandaag maar even een beetje mijn maniertje geprobeerd: stil staan (met af een toe een stapje achteruit, ach ja..zolang ze maar weet wat ik wil/bedoel) en vragen vragen vragen met af en toe een wat strakker handje dan maar en als ze het deed, ontspannen...en op een gegeven moment had ze het door!!!! Ik weet niet wat ik precies anders heb gedaan eigenlijk..of op welke manier, want met (les) rijden als iemand erbij is, lukt het me op deze manier niet. Maar dit keer, zonder iets of iemand erbij: gelukt! Dus nu moet ik nog doorgaan hiermee! Dan komt het helemaal goed! Na het rijden Cerise lekker afgespoten en uiteraard ging ze zichzelf daarna weer vies maken door lekker in de paddock te rollen! En nog effe lekker geknuffeld!! Lovers Kan echt merken dat ze meer en meer op mij gesteld raakt (en andersom!!!!!) Ben zooo blij!!!! Haha! Zo.. moest effe kwijt!

~Cerise~Mus~Lenny~Tobi~

~better to have loved and lost, then to have never loved at all~ miss all my little friends.. Swinkie, Gonzo, Rakker, Lorre, Smeagol, Sparky, Watje..

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:20

Ah wat leuk zeg.

Vell succes verder

[EA-GZ] verzorger gezocht den Hoorn/Schipluiden
Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:20

Leuk om af en toe te lezen hoe het met Cerise gaat Lachen
Super dat jullie het zo goed kunnen vinden en dat het de goede kant op gaat.....
Succes! OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:28

Dan ben je toch de koning te rijk?!

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:00

Fijn dat het zo goed ging.
Ga zo door OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie