YESSSSSSSSSS!!!Ik heb een trailer gekregen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 23:28

haaa, ik ben supergelukkig!!! Mijn vriendje kwam zaterdag met een spiksplinternieuwe 2 paardstrailer thuis!!! *LOL* Was een verassing voor mij, jippie!! Wat word ik weer verwend!!!

Vandaag even proberen of Jaike erin wilde, niet dus!!! Ik zou eigenlijk met haar gaan lessen vanavond, maar wist al van tevoren dat die trailer een drama zou worden!! Dat bleek al toen ik haar bij haar oude eigenaresse ging ophalen!! Claudia is daar getuige van geweest!! Haha!
Vanavond was het weer een drama!! Ik zal een flink gaan oefenen aankomend weekend!!! Lachen


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:31

aaaah waaaat gaaf
kijk dat wil ik nou ook wel krijgen *hint hint* Knipoog
Lovers echt lief hoor van je vriend! ik wou voor jouw dat je paard er net zo gemakkelijk in liep als mijn want weetje als mijnes een vrachtwagen ziet zou hij er al spontaan inlopen Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 00:07

he hallo
ik heb ook een trailer gekregen voor mijn verjaardag
ik moet hem alleen nog uitzoeken en aangezien op jumping amsterdam de neiuwste staan ga ik er daar een uitzoeken
maar wat voor een heb jij gekregen?
groetjes

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 00:08

Ik heb een Atec 2 paardstrailer gekregen met alles erop en eraan!!! Haha!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:21

Gaaf zeg, gefeliciteerd!
Weet je al waar je gaat lessen/ lid worden?

En ik zou gewoon zonder al teveel druk op hem te zetten gaan oefenen met de trailer. Dus niet alleen als je ergens naartoe moet, maar juist als er geen stress is. Met een emmertje voer of een paar wortels, zodat hij vrijwillig voetje voor voetje de trailer in durft. Dat is een paar weken misschien wel oefenen waar je vele jaren plezier en gemak van hebt.

En kom je vanavond in Benningbroek kijken, ik rij van negen tot tien *LOL*

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:55

Gefeliciteerd!! Party!!
Ik had het al gehoord van Claudia, was erbij toen je het sms-je stuurde.

Veel plezier ermee. Wat voor kleur is ie eigenlijk?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:58

Hé barb wil Blossem wel de trailer in? Misschien kan je Jaike lokken door eerst haar vriendin Blossem op de trailer te zetten... en alleen achter blijven is wel heel erg naar Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 19:47

Marja: vanavond heb ik geen tijd, maar zullen we anders afspreken dat ik volgende week kom kijken!! Weet namelijk nog steeds niet waar ik wil gaan lessen!!!

Clau: Ja Blossem die kleine gek die liep er wel zo in afgelopen zaterdag. Ha, toen stond Jaike in de wei en die ging helemaal uit haar tent omdat ze dacht dat ik Blos zou ontvoeren!! En maar hinniken naar elkaar!! Maar het ging gewoon te gestressed gisteren. Ze stond er op een gegeven moment in en ik had haar al vast gemaakt. Dus ik stond achter haar en gaf haar een duwtje opzij zodat ik het schot goed kon doen. Na 3x duwen ging ze steigeren en liep achteruit. Die haak van dat halstertouw houdt dat natuurlijk niet dus die knapte. En toen vluchte ze het weiland in! Maar ja, het was pikkedonker en ze houdt er al niet van. Ga gewoon het hele weekend oefenen en dan neem ik ze allebei mee naar het bos ofzo!!! *LOL*

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:12

Cool man...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, GoogleAdsense, Manadeluca, Milow2018, nayla, Niika, Sky_As, tienus63, Vickym98, Winged, xSuuzerd en 94 bezoekers