Vandaag een rit van 4 uur in Ermelo gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Vandaag een rit van 4 uur in Ermelo gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 20:25

Zie hier een aantal foto´s Cheese!
[ITP] Foto´s dagje Ermelo met Mable

Vanmorgen in alle vroegte Mable op de trailer (van mayo ) geladen en op weg naar Ermelo. De reis ging goed, Mable liep zo de trailer op het gaat steeds makkelijker! OK dan!
Eenmaal daar aangekomen heb ik Mable even in de paddock los gelaten kon ze lekker het zweet van zich af rollen.
Daarna mocht ze even in een box met een dikke laag stroo even wat kalmeren en nog wat eten.

Toen ze wat afgekoeld was vanwege alle nieuwe indrukken heb ik haar opgezadeld. Celine was haar paard Duo Penotti ook aan het opzadelen.
We waren tegelijk klaar en daar gingen we.

Langs de crossbaan, de weg over steken en dan door 2 hekken de heide op. Ik dacht dat Mable dat allemaal heel eng zou vinden maar ze was super braaf!
Tussen de koeien door stappen richting het bos. Mable begon zich eindelijk wat te ontspannen en ik kon lekker gaan zitten.

Weer door 2 hekken een bospad op. Daarna weer een weg oversteken en dan alleen maar bospad.... heerlijk in draf. Mable keek haar ogen uit, de hele tijd waren haar oren naar voren gericht.
Er waren ook veel enkelspannen op weg en dus moesten we steeds goed opletten. Na een paar van die combinaties keek ze er niet meer van op.
Braaaaaaf lieve Mable *LOL*

En daar was onze Oase, een restaurant! De paarden even een halster omgedaan en een appel gegeven en wat water.
Zelf ook even een cola en een appelgebak soldaat gemaakt mjam : Vingers aflikken
En we konden weer verder. Er kwam een meisje kijken en ik liet haar even op Mable. Een paar rondjes aan de hand gestapt en toen was het echt de hoogste tijd om verder te gaan.

Weer het bos in, daar toch een poging gedaan om foto´s te maken maar dat viel niet mee. Mable wilde NIET stil staan Scheve mond maar ja verder was ze braaf dus ik heb het door de vingers gezien Haha!

Over de heide weer terug naar stal. Daar hebben we alle bezweete spullen van de paarden gehaald en ze een heerlijke douche gegeven. Mable stond te genieten van het lauwe water want thuis krijgt ze altijd een koude Bloos

Toen ze opgedroogd was heb ik haar weer opgeladen en naar huis gebracht. Daar was ze weer blij dat ze haar vriendjes zag Lachen

Moe maar voldaan zit ik nu te bokken, ik kan er weer even tegen OK dan!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:33

Dat klinkt als een superdag!
Dat is toch wel het mooiste dat er is he, met je eigen paardje lekker naar buiten. En wat een luxe dat je haar gewoon in kunt laden en ergens heen kunt rijden! OK dan!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:18

Wat heerlijk zeg zo'n dagje. Super dat Mable zo braaf was!
Ik ga gelijk even de foto's bekijken. Hebben jullie geen last van dazen e.d. gehad?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:19

Klinkt helemaal geweldig!!! OK dan! Ik zei toch dat het goed zou gaan Knipoog

Super meis!! Ik ga nu even je foto's kijken

Hercules_

Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:22

Leuk man, Ermelo is een mooie omgeving....volgend jaar de Fasna trail?

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:13

Heerlijk zou ik ook wel willen. Hadden jullie daar in Ermelo ook stallen besproken??
Klinkt er goed zo'n rit..

gr

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 11:43

Mijn vriendin staat op het knhs centrum dus ik kon zo een stal uitzoeken Lachen

het was echt heerlijk!ik zit nog na te genieten.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:44

Diana_Mabel schreef:
Mijn vriendin staat op het knhs centrum dus ik kon zo een stal uitzoeken Lachen

het was echt heerlijk!ik zit nog na te genieten.


Owh vandaar dat is dan wel helemaal goud.
Lekker hoor ik wil ook!

gr

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:35

Klinkt echt heerlijk zeg! Jullie heben echt genoten zo te lezen, en mable'tje zo braaf, wat wil je nog meer?! Ik ga gauw de foto's bekijken OK dan!