Mooiste wat je hebt meegemaakt.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Mooiste wat je hebt meegemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 15:09

Wat is het mooiste wat je ooit met je paard hebt meegemaakt??

Bij mij dit:

Ik was ooit een keer lekker aan het crossen in het weiland en die was heel modderig.
Toen schoot ik door het hek heen met mijn pony, naar het andere weiland. (Hek stond open)
Het was daar zo modderig dat we samen omvielen en Milka belandde boven op mij.

Milka had door dat ik niet kon opstaan, en ze had ook door dat als zij opstond ze mijn been zou breken of kneuzen. (Ze zou er dan precies opstaan).

Dus Milka duwde zichzelf iets omhoog zodat ik mezelf er precies onderuit kon krijgen. Pas toen ik opstond stond Milka pas op.

Ik vond dat zo mooi!!

Groetjes Babeth

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:36

Het werken met paarden hangt aan elkaar van mooie momenten. De hoogte punten zijn toch wel de geboorte van Dennis z'n 1e zoon, mijn eerste rit op Dennis(een toen nog groene hengst zonder zadel in de sneeuw!), het moment dat ik hoorde dat Dennis een 1e premie had gehaald op de 1e HK waar we heen gingen, dat ik na lange tijd niet of nauwelijks op Dientje durven rijden(door een zwaar ongeluk) weer zonder zadel en hoofdstel door de bak galopeerde en zo zijn er nog veel meer!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:28

Het vinden van Coco!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:43

Moment dat mijn paard dat iuk nu heb voor het eerst liet merken dat ei weer vertrouwen kreeg in mij en daarmee in mensen en dat ie meteen totaal omsloeg qua manier van met je omgaan.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:49

het moment dat ik terug kwam van 2 weken vakantie Haha!
en mn promissje helemaal naar me toe kwam rennen!!
(waarschijnlijk alleen om eten Tong uitsteken )
maar ik vond het een mooi moment

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:12

het moment dat ik aan me eerste wedstrijd mee deed op de manege en gelijk 2e werdt Haha!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:25

Dat mijn vorige pony Camilla op me had gewacht met bevallen van haar merrieveulen. Lovers Echt super.. Vergeet ik nooit meer! Ze was uitgerekend maar er gebeurde maar niets, toen gingen we 10 dagen op vakantie en ik was super bang dat het veulen toen zou komen.. Maar niks gebeurt. De dag dat we terugkwamen zijn we gelijk gaan kijken maar nog niks te zien, 8 uur later lag er een veulentje langs! En ik was erbij. Lovers

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:36

Heb natuurlijk heel veel mooie momenten gehad in 10 jaar tijd.
2 springen er wel uit.

In 2001 was Felix opgegeven als rijpaard, met wat lessen van Antoine de Bodt is Felix weer rijdbaar geworden en in feb. 2002 paradeerde hij zo mans het strand op , zo geweldig was dat. We hebben die dag echt heerlijk gereden.

In 2003 was ik geveld door een hernia met ook de gedachte niet meer te kunnen rijden. Maar de hernia verdween, ben toen heel rustig weer begonnen en mijn eerste echte bosrit maakte ik op 2 januarie in een sneeuw wit bos. Dat was zo mooi:

Afbeelding

Afbeelding

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:48

wow mooie foto's Haha!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:50

De sprong van 1.10 met mn mérens van 1.45 is toch wel een hoogtepunt (letterlijk Bloos!).

Maar ook kleine dingen als de eerste keer dat ze nageefelijk ging lopen, dat ze hinnikte naar me en dat ze andere paarden bij me wegjaagd (jaloers Knipoog). Zowiezo het verschil hoe ze tegen mij doet en tegen een ander mens is heel bijzonder voor mij.

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 21:26

Leuk als je dit zo allemaal hoord.
Kom mensen nog meer mooie momenten!! Hahaha Haha!

Geniet en volg je dromen!
http://www.ariavinkphotography.com

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:32

Dat ik clubkampioen werd, terwijl ik dat absoluut niet verwacht had... *zucht*

En dat ik bij iemand terecht ben gekomen waar ik heel veel paarden tot m'n beschikking heb... 'T is fantastisch daar!! En daar beleef ik ook allemaal onvergetelijke en mooie dingen!!... Lachen

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:43

Dat ik met mijn verzorgpaard op het erf stond, terwijl de hoefsmid een hoefzweer aan htet wegsnijden was. Je zag dat ze pijn had, maar ze keek me aan en we wisten allebei dat het goed was. En ze bleef zo keurig netjes staan.

Ook dat ik een keer aankwam en zij lag in stal en ik ben bij haar gaan liggen. Zo hebben we een tijd gelegen. Toen ze op wilde staan, duwde ze met haar achterbeen tegen mij aan, zodat ik opstond. Toen ik stond, ging zij pas staan.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:54

Het moment waarop ik Mike kocht en eigenlijk alles wat ik daarna met hem bereikt heb. Dat hij altijd hinnikt als ik naar buiten kom, naar me toe komt lopen in de wei om even te knuffelen, als hij in zijn stal ligt en ik er gewoon bij kan gaan zitten en zo kan ik nog wel even door gaan!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:39

toen ik met sheronit voor het eerst alleen met haar een buitenrit ging maken.. na een moeilijke tijd.. (ze was erg schrikachtig en heb een jaar alleen maar in de binnenbak gereden omdat, ze erg schrikachtig was.. en na een tijdje andere instructeur genomen, en toen is er veel veranderd )

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:18

Dat ik Herman heb gevonden en hem na iets langer als een jaar nog steeds verzorg en dat hopelijk ook nog heel lang mag/kan doen Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:33

ik heb heel veel mooie momenten mee gemaakt 1 van mijn momenten was dat ik met een van mijn paardjes een wedstrijdje, voor de eerste keer, ging doen om te oefenen en 1ste werdt ik heb me volgens mij nog nooit zo gelukkig gevoeld.En iedere keer als ik bij mijn shetje aan kom( zie hem maar 1x per maand) en na die 6 jaar blijft hij iedere keer hinneken en dan heb ik altijd toch wel een brok in mijn keel. deze week had ik ook een heel mooi moment ging voor het eerst met gino naar het strand toe en was best wel zenuwachtig , want hij kan wel eens erg uit zijn bol gaan, en hij heeft helemaal niks gedaan en ik voelde me toen zo gelukkig dat we zo'n vertrouwen in elkaar konden hebben

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:46

Dat ik Mick kreeg, en alle momenten bij arzu zijn mooi Lovers

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:57

Nou bij mijn verzorgpony:
Dat ik haar voor het eerst zag Tong uitsteken
voor het eerst buitenrijden vond ik ook een heel leuk moment.

Lachen

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:47

Elke dag Lachen

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:20

Bij mij zijn dat meerdere...

Voor mij springt toch het moment dat ik oog in oog stond met Mirk voor het eerst wel een van de mooiere momenten.

Verder dat wij de beste combinatie prijs kreeg van een heleboel combinaties op een wedsdtrijd

En natuurlijk dat ik voor het eerst M1 startte en direct 2 winstpunten had.

Ik heb heel erg genoten van de clinic die Tyrza gaf en ik met Mirk er bij in reed

Ik kan verder erg genieten van elke dag en van elke stap. Ik kan uren bij hem in de stal zitten, of uren met hem tutten. Ik geniet van hem wanneer ik zie dat hij geniet. Dat hij dromerig voor zich uit kijkt , zijn lekkere koppie op mijn schouder legt. Tja, een paard als Mirk krijg ik nooit meer Lachen en daarom geniet ik dubbel!!!

Mirk Lovers

:){

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:36

Er zijn natuurlijk heel veel mooie momenten maar iets wat nu toch wel bovenkomt is vorig jaar ponykamp:

We waren maar met een klein groepje en dus gingen we met de dagtocht een rit naar de 'Sahara' maken, ipv een pannekoekenrit in 2 groepen.
We kwamen vanuit het bos aanrijden en stonden echt ineens op een enorme vlakte. Dus wij allemaal Bloos!
We zijn zo knoerhard over die vlakte gegaan, t was echt super!! Toen we uiteindelijk aan het einde van de vlakte waren stonden alle ponys te snuiven en te hijgen. We hadden met zn allen zeker 10 minuten nodig om bij te komen, de ponys om uit te hijgen en verder zat iedereen met een big smile te shaken op zijn pony of paard, gewoon van de kick!

Echt geweldig was dat! *LOL*

There's no greater power, than the power of goodbye

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:40

Dat ik na 3,5 uur waken een klein monstertje in mijn paard haar stal vond!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:22

Niet met Bijou, maar wel gewoon met een paard:

Keihard met mn allerbeste vriendin crossen over het terschellinger strand.. de hoeven gewoon in het zand horen en je eigen schaduw mee zien crossen.. Lovers wauw Lachen

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:34

Love on first sight.. Ik was jaar of 14 denk ik. Er kwam een nieuw manegepaardje. Ik had d'r gezien, en ze was zo lief. Ik kon de hele dag in de stal met haar knuffelen, en ik was in de stal gaan zitten, ik vertrouwde haar zo volkomen, kende haar pas een paar uur. En toen is zij gaan liggen, met hoofd op mijn schoot. Het was zo ontroerend Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anjali, Annienke, anoushka, BranwenGC, Iris94, Mark0919 en 36 bezoekers