zwemmen met mn shetje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

zwemmen met mn shetje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 15:35

vandaag ging ik met Lowietje naar een meertje in de buurt van stal.
eerst ging ik beetje pootje baden met het zadel erop, maar al gauw ging hij schrapen met z'n voor benen zodat alles nat werd. dus zadel eraf gedaan, en eerst een keertje ernaast tot z'n buik erin geweest.
soms vind 'ie het een beetje eng omdat hij een keer is weg gezakt in het zand toen hij op het strand was met iemand anders.
maar vandaag vond hij 't allemaal wel best dus ik ging er zonder zadel opzitten.
op een gegeven moment stonden we tot zijn buik in het water en begon hij weer te schrapen met z'n voorbeen. ik drijven drijven, maar het had geen zin, geen haar op z'n lichaam die er aan dacht om uit dat koele water te gaan. en 2 seconden later vond hij het ook echt nodig om te gaan liggen. dus ik gaf hem een tik op z'n kont voor dat'ie kon gaan rollen, en toen stondie moeizaam weer op en ondertussen gleed ik naar z'n kont (hij was erg glad Tong uitsteken ) en dat vind'ie dan weer niet leuk, dus hij bokken bokken bokken in dat water, zodat ik uit eindelijk weer op de normale plaats op z'n rug landde.
eindelijk stond hij weer stil, maar nee hoor, mijn eigenwijze shet wou nog een keer. alleen had ik daar nu geen zin meer in, en de enige manier om het te voorkomen, was van z'n rug afspringen en 'm aan de hand mee naar de kant nemen.
dus uiteindelijk kwamen we aan de kant, ik met vol gelopen laarzen en een doorweekte rijbroek. maarja, Lowietje had plezier, daar doe 'k 't dan ook wel weer voor!!


Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:22

ik wil ook zwemmen!

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:17

Lijkt me erg leuk om met me haf te zwemmen,maar ik krijg haar nog niet echt diep het water in...

We zullen jullie nooit vergeten,Nora&Durante....

Profiel is in onderhoud.....

Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 17:42

oh dat is minder... is'ie er bang voor? dat was Lowietje eerst heel erg.. hebben we rustig op gebouwd, en achter een andere pony aan 't water in, dat lukte wel.. Lachen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:44

Tsja, shetten zijn altijd heel erg eigenwijs Haha!.. volgend keer zwempak aan en je kan langer in de water (hem meenemen aan halster)

Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 17:47

ja, hij was is weg gezakt in het zand op het strand.... maar nadat hij had gerold ben ik ook ernaast verder het water in geweest voor een tijdje, 'k was toen toch al nat Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 bezoekers