Met een fijn gevoel in 1 uur je paard doen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 22:49

k had vandaag niet zoveel zin. Was vanmorgen ziek, daarna de hele dag gewerkt en het afgelopen weekend op longeercursus geweest.

Ik heb mezelf toch in mijn autootje gesleept en ben naar Bolivia gegaan met het vaste idee dat ik in ieder geval niet zou gaan rijden.

Ik heb haar in de paddock gezet, heb even mijn zooi van het weekend opgeruimd en ben daarna 20 minuutjes met haar gaan freestylen. Daarna 10 minuten heel lief met haar geknuffeld (dat wil ze alleen na het freestylen echt lang) en toen heb ik haar nog een kwartiertje laten grazen.

Paard op stal, gevoerd, paard blij en ik blij.

Morgen lekker rijden!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:51

Ahh lief! Toch is ze wel heeeeel lief he, Bolivia Haha! Vooral als ze wil knuffelen Lovers
Ben je nu weer beter?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 14:32

Precies, niet moeilijk gaan zitten doen en als je ziek bent ben je ziek Knipoog
Ik ken een hoop mensen die niet eens naar hun paard gaan als ze ziek zijn.
Mij niet gezien ik ga altijd ziek, zwak, moe Gaaaap misselijk Misselijk .
Paard gaat ATIJD voor Party!!
Groetjes Tamara

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:19

Ik had gisteren precies hetzelfde. Ik ben met m'n peerdje gaan stappen en heb hem wat aan de hand laten grazen. Dan ben je toch ff lekker bezig. Ik ben ook niet langer dan een uurtje bezig geweest maar ik denk niet dat hij dat erg vond want hij wilde erg graag weer op stal. Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:14

heerlijk he..gaat wel goed zo te horen met bolivia en jouw, dat ze zo lief is enzo
dat had ik laatst ook, gewoon lekker gewandeld half uur, lekker uitgebreid gepoest ff gevoerd en terug de wei in
beide blij. als ik namelijk niet zo goed humeur heb ga ik niet rijden want dan maak ik me alleen maar druk
als ik ziek ben, ga ik ook. 1 keer niet maar toen was ik echt stront en dan ook strontverkouden

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:34

ik ben al 1,5 week niet lekker maar toch ga ik elke dag even heen.
Ff uitmesten ff kletesen ff paardjes knuffel geven en vooral een frisse neus halen want van de hele dag binnen zitten wordt je alleen maar zieker.
Ik moet wel echt goed ziek zijn wil ik niet gaan.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:23

Free-stylen??