Paard in Vessem tong afgesneden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:22

Walgelijk dit. Ik hoop voor het paard dat alles goedkomt en hij ondanks zijn tong normaal verder kan leven.

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:31

Oh wat bestaan er toch zieke mensen, dit zouden ze bij de daders ook is moeten doen. Maar ja aangezien iedereen alles bij dieren zomaar mag flikken, zal dat wel niet doorgaan.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:37

gedver!!! die mensen zijn echt zooo sick! zo'n weerloos dier pakken ze wel...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:48

Echt vreselijk... heb er echt geen woorden voor. Werd er helemaal naar van toen ik het hoorde. Oog om oog.. tand om tand dat is het eerste wat ik voelde hierbij...

ik
Berichten: 21
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:53

ik ken de baas ervan dat is een vriend van mijn broer
maar dag doet er niet toe

ik vin dat ze bij die mense zelf hun tong moeten afsnijden liberty ( dat paard) had 2 weken nog een wedstrijd gewonnen hij reed in z1 !!
i

ruitje

Berichten: 12316
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:56

Ik zag het in de telegraaf ja.Echt ziek!Maar ik vond het wel heel raar dat ze op de foto ging met het paard en met de tong in een potje,vond ik nogal luguber!

ik
Berichten: 21
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:57

ik koop een geweer en ga in de zitte w8e

ik
Berichten: 21
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:57

in de wei bedoelk

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:06

Als ik diegene ooit in mn gezichtsveld krijg dan schop ik hem het leven uit!! Tranen schieten in mn ogen als ik dit lees Verdrietig
Ongelovelijk

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:11

Vreselijk toch! Dat er zulke mensen bestaan.. Boos!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:36

Wat belachelijk zeg, Wat een verd0mme idioten. Ik zou echt woest en Huilen worden als ik dat aan zou treffen in de wei. Waarvoor doen mensen dit? Waardoor worden mensen zo ziek in hun hoofds, dat ze tot deze dingen in staat zijn..

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:37

Weet iemand hoe het nu met dat paard gaat? Las dat hij problemen had met eten en dat het moeilijk kon worden, dus ben benieuwd of het toch wat aan de beterende hand is? Ach gut

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:41

waarom? wat is het nut? hoe kan het verminken van een weerloos dier iets goed doen voor je?wat bereik je ermee? De feiten zijn hier een heel eind vandaan gepleegd, maar als ik dingen als dit lees voel ik mijn bloed koken, ik krijg het er al koud van als ik alleen al denk dat iemand zoiets met mijn paard zou aanvangen.
veel sterkte voor de eigenaar van het paard en het paard zelf

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:48

Tja, het waarom zal je wel nooit te weten komen..
Maar dat neemt niet weg dat ik dit meer dan ziek vind.. Ik had diegene met liefde vermoord..

Dit doet mij trouwens denken aan een ander topic van een tijdje terug; voetballen met een konijn.. Dit is net zoiets..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 15:07

Bloos! voetballen met een konijn

ik moet zulke dingen echt niet horen, voel me dan meteen klote Verdrietig

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:52

Vanmorgen stond het uitgebreid in de telegraaf en ik moest zowat....bleh.

Het meest erge vind ik nog dat als ze zo iemand pakken even met het vingertje wijzen "dat mag je niet meer doen hoor" ach en dan krijgt ie nog 30 uur werkstraf.

Bah......wordt ff Stoom uit je oren

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:24

Wat debiel! Hoe kan je nou zoiets doen?! Ik zeg al niks meer want ik heb er gewoon, geen woorden voor. Verdrietig

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:41

bah krijg je gewoon kippevel van zeg!
wat erg Verdrietig

kan me goed voorstellen dat je het nu wel eng vind omdat jouw paarden er zo dichtbij staan.

gelukkig heb ik hier in limburg nog niet echt wat ervan gehoord van al dat paardenmishandeling enzo.

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:54

hoe ziek kan je zijn!?
ik zit hier echt misselijk te worden van afschuw gadverdame waar moet dit heen.....

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:48

Wat kan ik hier nog aan toevoegen behalve dat ik het walgelijk, ziek, misselijkmakend (en al het andere wat al genoemm is) vind.
De dader mag van mij hetzelfde lot ondergaan.
Zieke wereld

Sterkte gewenst aan het paard + eigenaar Ach gut

MiSz_sUnNy
Berichten: 74
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:51

jah ik hoorde het vandaag ook,nou het zal je paard/pony maar weze!!!wat erg zeg

Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:55

Ik wilde vandaag zelf iets over dit onderwerp op bokt neerzetten maar ik zag dat er al was... ik ga me ff verschrikkelijk uit leven!

Mijn verhaal:

Zondag zat ik bij mijn vriend " Hart van Nederland" te kijken en toen kwam opeens dit verschrikkelijke bericht. Ik heb het hele stuk mijn adem ingehouden en toen ik het paard zag, kwamen er spontaan tranen in mijn ogen en een verschrikkelijke woede kwam in mij op. WELKE MONGOOL DOET NOU ZO IETS!!!!!! Ik kan me er ZO kwaad om maken dat ik zowat een hartstilstand ervan krijgen maar gelukkig is dat nog niet gebeurd maar het is echt ongelofelijk...

Ik snap niet dat een persoon bij een dier een tong af kan snijden, waar zit je gevoel? En vooral waar zit je verstand als je dat doet? Zal diegene een schuld gevoel hebben of kan ie prettig met zijn misselijke bestaan voort leven? Ik hoop dat diegene echt verschrikkelijke jeugd heeft gehad en dat ie goed met zich zelf in de knoop zit! Ik hoop diegene het aller slechste toe! Een vreselijke ziekte waar hij/ zij vreselijk veel pijn heeft! Of nog beter dat een ander iemand die ook ziek in zijn hoofd is diegene weer pakt en dan stukje voor stukje een van diegene zijn lichaam af hakt of snijdt. Ik weet het klinkt gruwelijk maar ik hoop dat er zoiets gaat gebeuren!

Zo ik heb me lekker uit geleefd... het is toch ongelofelijk dat ze die mongool ook ewoon nog niet te pakken hebben?

Laat ik maar verder niet over na denken want ik wordt alleen maar heeeeeeeel boos en dat is met die hitte niet echt lekker!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:55

*&^5$#@ klotelui!
Dat doe je toch ook niet bij 'n paard he! Ik kan me er ook zo boos om maken, en *au* wat zal het een PIJN gedaan hebben! Zo'n gevoelige tong vol zenuwen en spieren etc.!
Ik hoop echt dat het beter komt met het paard.
Ik las het laatst ook in de telegraaf.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:59

Och jezus... wat een zieke geesten er al niet rondlopen. Hoe haal je het in je hoofd Huilen .
Gelukkig is mijn paard wel zo eenkennig dat een vreemde zijn hoofd niet zomaar mag aanraken etc...
Zo'n paard met het volle vertrouwen in ons als mens zo mishandelen Verdrietig

Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:45

Tja het idee dat dat paard gedacht heeft, oh wat gezellig er komt iemand mij wat lekkers brengen of iemand komt mij knuffelen.... FOUT!!! Diegene kwam ff je tong er af snijden..... zo'n vertrouwen, zo'n janusgoedbloed.... en daar maken mensen misbruik van... Huilen Boos! Boos! Boos! Boos!

Ik denk zelf dat diegene misschien het paard wel kende, misschien wist ie van te voren wel dat ie zo lief was.... je loopt toch niet zomaar op een paard af die je niet kent, misschien is ie wel heel fel in de wei en valt ie aan.... er zijn paarden die dat doen als ze je niet kennen.... dus misschien kent ie het paard wel al...? over nagedacht? Verward