Meike kan weer in galop :D (+ fotos)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Meike kan weer in galop :D (+ fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 12:06

Jaa.. eindelijk kan Meike weer helemaal goed lopen.. draf galop enz alles *LOL* Lachen
voor de genen die het verhaal verder nietk ennen, meike is vanaf vorig jaar heel vaak hoefbevangen geweest.. en vorig jaar kon ze amper op dr benen staan.. was echt heel zielig.. hebben nog een paar keer er wel over nagedacht omdr af te laten maken.. omdat het er echt heel erg uit zag allemaal.. Verdrietig toen heeft ze een tijd op stal gestaan ergens anders.. van het land af enz. toen kon ze alweer vrij goed stappen en wat pasjes draven maar allemaal heel stijfjes en heel kort.. toen moest ze weer terug naar de eigenaar het land op.. en gelukkig is het toen allemaal goed gegaan Lachen ze is nieteens meer hoefbevangen geworden.. en ging gister in volle galop door het land *LOL* *LOL*

daar krijg je echt een blij gevoel van Lachen eerst zie je dr een jaar lang heel veel pijn leiden.. en paar weken terug heeft ze dr veulen nog verloren op een hele vervelende manier.. en nu lijkth et allemaal goed te komen Lachen Lachen

sprintje trekken met het veulen van Quin
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ben echt heel blij! dan is alle moeite teminste niet voor niks geweest


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:33

ziet er weer goed uit!
hoop voor je dat het zo blijft,
lijkt me een heel lief beestje..

Karaat_the_newforest op Instagram

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:07

ik ben ook heel blij!!! maar ze staat wel in een hele enge vette wei, tenmiste voor een pony die al zo gauw bevangen raakt!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:08

Joh, Top OK dan! Echt fijn zeg om haar zo te zien! Je hebt het goed gedaan meis

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:27

wat leuk joh !! top zeg !!

ga j e haar nou nog kopen ?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 17:30

mazzeltje schreef:
ik ben ook heel blij!!! maar ze staat wel in een hele enge vette wei, tenmiste voor een pony die al zo gauw bevangen raakt!!


heb je helemaal gelijk in!! ze staat ook op een ander land, waar minder gras staat, en stukke kleiner is, ze waren alleen weereens ontsnapt naar dit land.. (al snap ik nog niet hoe dus heb t idee dat de eigenaar ze er gewoon neerzet ) en toen we ze wilden halen gingen ze even leuk een rondje rennen Schijnheilig

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:34

oow wat fijn voor je gelukkig maar!!

<3

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:49

zo je moeite word goed beloont meisje, ziet er goed uit, houden zo he.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:17

AH dit ziet er beter uit Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:19

Fijn hoor dat het nu weer goed gaat!
Goed gedaan OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

dehoef
Berichten: 82
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:23

Ja ziet er inderdaad weer goed uit hoor !! maar mijn vader die hoefsmid is zegt dat je toch moet opletten 1 keer hoefbevangen geweest opletten want het kan snel terug komen hoor maar ik wil je geen valse hoop geven nu ziet het er heel goed uit veel suc6 nog !! OK dan! Lachen

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:27

Gelukkig maar!
Die wei ziet er ook wel vol uit eigenlijk.. maar ik zie dat het uitgegroit gras is, dat is minder voedzaam, en dus minder slecht voor d'r Lachen
Ik zou haar goed in de gaten houden, eenmaal hoefbevangen geweest zijn ze er heel gevoelig voor

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 15:21

jaa ik hou het goed in de gaten.. zij is er dr hele leven al gevoelig voor en is het al echt zo vaak geweest!! ik had ook nooit verwacht dat ze ooit nog zo zou lopen Lachen Lovers

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:00

ahhhhhhh, vet coel!!!
echt goed joh, dat ze weer lekker kan rennen en springen!! Haha! Haha!

[i


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, Lugea, Mark0919, SemrushBot, Slmt9 en 27 bezoekers