Plien je paard danst!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6719
Geregistreerd: 20-05-03

Plien je paard danst!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 16:46

*zucht*... ik heb heerlijk gereden....
Ik had vandaag les, door vakantie e.d. was het alweer veelste lang geleden.
Afgelopen zondag bij een wedstrijd wezen kijken en gezien hoe ik het niet wil doen en (gelukkig) ook hoe ik het wel zou willen doen (of naar zou willen streven)
Het gaat hartsikke goed met Padaula, maar toch zat ik mezelf een beetje in de weg en dan kan ik gaan mutsen, van: ik ben zo'n goed paard niet waard en ik rij niet goed genoeg.. bladiebladiebladieblaaaa

*zucht* (vol van zelfmedelij)Ik heb van die periodes..

Maar goed, eindelijk weer les, videocamera meegenomen(jammer genoeg met een lege batterij Bloos! ) en hij zag al meteen waar het zat, hielp me over een 'doodpunt' heen en...

*zucht* (een gelukzalige) tjee, wat ging ze dansen.. anders kan ik het niet noemen.

*zucht* (ja nog steeds 1 vol gelukzaligheid) ik heb nu al zin om weer te gaan rijden
En nu zorgen dat de batterij opgeladen is *zucht* (leeghoofdige) Rolleyes Blond

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:59

Hemeltje ik dacht dat ik de enige was die af en toe vol is van zelfmedelij Bloos!

Wat goed dat het zo lekker gaat met jullie OK dan! gelukkig gaat het met Jaike en mij ook een stuk beter en zijn we bijna klaar voor onze volgende wedstrijd!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:00

Hier nog meer zelfmedelij................

Moet zeggen dat het nu beter gaat, maar voor de vakantie Boos!

Kop op, je bent zo'n goed paard echt wel waar!!

You go girl!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:31

Ik heb ook een tijdje gehad met Hof dat het echt niet wou..... Ik baal er dan zo van dat ik hem niet snap..... Gelukkig loopt Hof nu ook weer beter, en hij danst de laatste tijd ook weer Haha! (vandaag niet super, maar ok)

Jammer dat de batterij van de camera leeg was! Heb ik ook altijd, als het dan weer een keer goed gaat, heb ik steeds weer zin om te rijden Haha!