manege gaat weg `

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:35

Hoe lang je wil fietsen is je eigen keuze natuurlijk Lachen

Maar op de nieuwe manege is het straks veel gezelliger dan het nu is hoor...

Paarden staan er perfect bij, goede bodems, goed les, goede paarden enz. OK dan!

Tot eind 2005 blijft de oude manege er gewoon, dus je hebt nog tijd zat om te beslissen wat je tegen die tijd doet...
En misschien kan je dan wel op de scooter Knipoog

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 15:38

ja inderdaad das waar haha ja maar ik wil geen scooter:P want ik ga sparen voor een eige pony Tong uitsteken

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:40

Ja, Wall Street was van Karen en Jan destijds. OH, ik dacht dat Karen en Jan de Waal Manege overgenomen hadden. Hmmm, miss informed!!! Haha!
Zij hadden destijds ook een hengst gekocht. Wall Street was inderdaad een heel leuk paardje!!! Wat jammer hoor dat de Waal Manege weg gaat. Was best wel een leuke manege!!!

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 16:59

Nou best Tong uitsteken haha je bedoeld zeker was een HELE leuke manege Tong uitsteken

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:35

wat hoor ik nou, gaat mijn oude trouwe manege weg dit meen je niet.
en oh wat leuk die foto's, echt leuk om gullit te zien en evita en lieve lucky en bambi natuurlijk (de dondersteen, ik ben de eerste die tijdens het voorrijden van de kleuterles er vanaf viel, blunder, heel de manege wist gelijk)
oh dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden nadat steef en karin de manege hadden overgenomen alle stallen plus bak plus springbalken heb geverfd met een stel meiden. en na 6 jaar krijg je als dank dat de manege weggaat nou lekker is dat.

lijk me sterk dat steef en karin de paarden gaan verkopen, ik bedoel als ze bij de surfplas (trouwens erg leuke locatie) een nieuwe manege bouwen zullen ze de paarden heus wel meenemen hoor en eventuele nieuwe intructeurs is toch ook leuk, leer je weer nieuwe dingen. als je naar de capelse gaat dan krijg je ook nieuwe instructeurs dus ik zie het probleem niet.
goh moet ik binnenkort toch nog even langs de waal om foto's te maken.

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 17:53

ja leuk ! ja bambi dat is me der een ! ze had hele tijd een miskraam gehad ( ook maar gehoord) die tijd was ze egt heel erg ! Ze wou niet lopen en ze bokte me een partij.. (weetn iet of je yvon kent) maar ik zat dus op bambi en toen bokte de en toen zei yvon zo bion wat gebeurt daar zie ineens bionda in de lucht vliegen haha

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:56

ja yvon ken ik ook ik heb een aantal keer haar paard gereden. heb ergens gelezen dat ie er niet meer is. erg sneu was een leuk beest.
ja bambi is een apart geval haha maar wel een leuk apart geval!

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 18:00

ja haar paard is dood gegaan aan koliek volgens mij weet niet zeker meer

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:08

jammer, was een heel leuk en lief paardje!
staat mr. doon trouwens nog op de waal. hihi hier heb ik op leren rijden, en dan te weten dat ik tijdens mijn eerste les er 15 minuten over heb gedaan om op doon te komen, en Michael (weet niet of je hem kent) maar geduldig blijven haha, wat een drama! eindelijk kwam ik erop met behulp van een krat, ja ach met een aantal primitieve hulpmiddelen komt het allemaal best goed.

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 18:21

ja mr doon staat er nog hij doet nu nog steeds van die privee lessen en micheal ken ik nog net die gingnet weg tot dat ik kwam.. dus die is nu weg

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:47

highspirited schreef:
wat hoor ik nou, gaat mijn oude trouwe manege weg dit meen je niet.
en oh wat leuk die foto's, echt leuk om gullit te zien en evita en lieve lucky en bambi natuurlijk (de dondersteen, ik ben de eerste die tijdens het voorrijden van de kleuterles er vanaf viel, blunder, heel de manege wist gelijk)
oh dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden nadat steef en karin de manege hadden overgenomen alle stallen plus bak plus springbalken heb geverfd met een stel meiden. en na 6 jaar krijg je als dank dat de manege weggaat nou lekker is dat.

lijk me sterk dat steef en karin de paarden gaan verkopen, ik bedoel als ze bij de surfplas (trouwens erg leuke locatie) een nieuwe manege bouwen zullen ze de paarden heus wel meenemen hoor en eventuele nieuwe intructeurs is toch ook leuk, leer je weer nieuwe dingen. als je naar de capelse gaat dan krijg je ook nieuwe instructeurs dus ik zie het probleem niet.
goh moet ik binnenkort toch nog even langs de waal om foto's te maken.


Karin en Steef gaan geen nieuwe manege beginnen hoor
Hun hebben zelf de manege verkocht aan de gemeente en wilde geen andere locatie om een nieuwe te beginnen..

Dus ze zullen de manege paarden en pony's ook niet meenemen naar de nieuwe manege. Die zullen inderdaad wel verkocht worden denk ik tegen die tijd

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:48

Tiffie schreef:
ja inderdaad das waar haha ja maar ik wil geen scooter:P want ik ga sparen voor een eige pony Tong uitsteken



Kan je eigen pony straks mooi op de nieuwe manege staan Knipoog

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 18:50

ja haha ik kjik wel ik heb lieer iets goedkopers:P

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:56

he wacht ff hoor het gaat me nu te snel (ja het is al laat he haha)
maar tiffie zegt dat er wel een nieuwe manege komt, of is dat een manege van andere eigenaars????
maar maakt ook niet uit, nu moet ik zeker naar de waal om foto's te maken, ik heb nog tot 2005 dus gaat goed komen!!!

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 19:07

nou de manege die gaat weg of er een nieuwe komt is niet zeker als er een neiuwe komt dan komt die bij de surfplas leuk als je een keertje komt waneer kom je ?

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 19:35

Tiffie schreef:
nou de manege die gaat weg of er een nieuwe komt is niet zeker als er een neiuwe komt dan komt die bij de surfplas leuk als je een keertje komt waneer kom je ?



Karin en Steef stoppen ermee, ze hebben de manege verkocht aan de gemeente en die gaan daar villa's bouwen.

Er zijn mensen bezig voor een nieuwe manege, het wordt dan een stichting. Of die bij de surfplas komt is nog helemaal niet zeker. Als hij komt, dan komt hij zo goed als zeker in Krimpen a/d Lek, maar waar precies is nog niet bekend....

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 19:37

owja ik hoop wel dat ie ergens anders komt want ik heb papieren gezien je wil niet weten hoe mooi!!!! echt alles is heel uitgebrijd

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:38

okay bedankt Rodi.
ik denk dat ik in augustus even kom. wanneer weet ik nog niet maar als je wilt stuur ik wel even een pb'tje, waarschijnlijk op een zaterdag.

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:41

Tiffie schreef:
owja ik hoop wel dat ie ergens anders komt want ik heb papieren gezien je wil niet weten hoe mooi!!!! echt alles is heel uitgebrijd


Het wordt inderdaad een geweldig mooie manege met alles erop en eraan wat je je maar kan bedenken

In oktober is er meer zekerheid of de GZH mee werkt of niet, dus allemaal duimen *LOL*

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:48

nou dat ga ik dan zeker doen.
ik ben zeer benieuwd!!!!!!!!!!!!

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 09:41

Ja ik ga ook duimen maar wat is gzm? en ik wil wel graag weten waneer je komt Tong uitsteken

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:57

he tiffie, als ze dan toch de paardjes verkopen, wie weet kan jij dan je lievelings pony kopen voor een prikkie!!! Haha! en dan zet je hen toch bij rodi neer, is maar 5 min verder dan de manege Haha! teminste als dat kan he. En anders laat je, je nu al inschrijven voor die ander manege!!

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 10:06

ja maar het robleem is ik heb al een pony (verzorgpony) ik doe er alles mmee en de eigenaar niets daarom zeg ik eige Tong uitsteken en die stat helemaal in ommoord dus moet ik half 30 min fietsne:j als ik dan een eige paard koop dat kost wveel te duur alemaal haha

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:39

haha nou Tiffie ik zal je waarschuwen hoor haha.

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 10:41

Lachenoki doki want ik ben namelijk altijd op de manege op zaterdag dus misschien zien we elkaar da nwel Lachen