Dansen met paarden... Dances With Horses...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Diddles

Dansen met paarden... Dances With Horses...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 00:46

Daar heb je hem weer.., maar nu met iets leuks.

Wij zijn bezig om paarden te rijden op muziek, geen kur op muziek.
Veel vrijer voor het paard.
Een soort pas de deux maar dan meer op het ritme van de muziek.

Heeft iemand van jullie daar ervaring mee, meld dit dan a.u.b.
En wat voor soort muziek gebruikte je..?

Speechless

Nomy_Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 01:19

ha ha ha wat een leuk idee!! ik heb dat wel eens gedaan muziek hard aan in de binnenbak (backstreet boys ja ja die waren toen zo erg in) en lange teugels en lekker rond dartelen... heel erg leuk vooral op een snel nummer in galop!! ha ha ha ik deed t gewoon voor de lol en om goed te zitten (had mn voeten ook uit de beugels)...
veel suc6 ermee!!!
KiZz...

Horses are like fire . . . some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life . . . and some people, they touch it and get too hot and they drop it

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:54

Hahah is idd. leuk, wij hebben eens een keer met mozart gedaan, ma dat was wel een pas de deux. Maar je kan het altijd proberen! Haha!

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:53

Wij hebben dit ook wel eens gedaan, wat ik een mooi nummer vind is Ecuador (weet niet of ik t goed schrijf) voor de draf. Muziek van lord of the dance is ook mooi maar hebben er al zo veel. Ik zou een video opname van de "proef" maken en deze op de tv aflaten spelen. vervolgens een leuke cd uitzoeken en dan per liedje kijken of dit past bij de passen van het paard.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

Diddles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 22:17

Suzanne vd schreef:
Wij hebben dit ook wel eens gedaan, wat ik een mooi nummer vind is Ecuador (weet niet of ik t goed schrijf) voor de draf. Muziek van lord of the dance is ook mooi maar hebben er al zo veel. Ik zou een video opname van de "proef" maken en deze op de tv aflaten spelen. vervolgens een leuke cd uitzoeken en dan per liedje kijken of dit past bij de passen van het paard.

Bedankt voor de tips, en dat met die opnamen lijkt me ook wel wat.

Speechless

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie