weekendje paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

weekendje paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 00:05

Haha! t was dit weekend echt een weekendje paard hoor,
zaterdag ben in naar het kuindere bos geweest voor de boktmeeting, dus toen heb ik de hele dag met royena gesleept Haha! was erug gezellig, kijk maar voor foto's bij boktmeetingsverslagen Haha!

zondag (vandaag) ben ik nog een keer naar kuindere geweest, daar had ik afgesproken met iemand die maraton ment met een tweespan shetjes
dus daar zijn we even mee wezen mennen, lekker in het bos, was erg gezellig hoor!
alleen die mensen ken ik al heel lang, heb dr bij op stal gestaan enzo, nu hoorde ik dat een kennis haar paardje 2 weekjes geleden in heeft laten slapen Scheve mond
ze heeft het pardje onbeleerd gekocht, het was altijd zo'n supper lieve pony.
En dan breekt ze op 6 jarige leeftijd haar been, zomaar in het bos, van het eene op het andere moment kreupel Verdrietig
een heel onderzoek geweest wat het was en na 2 weken kliniek bleek het straalbeen gebroken te zijn (geloof ik) en toen moest ze dus worden ingeslapen Verdrietig
vind het echt zooooo erg voor haar Scheve mond Scheve mond
het zal je maar gebeuren, gewoon tijdens een rustig stapritje, in het bos Verdrietig
ik vind het zooo erg dat dat zomaar kan Ach gut

verder heb ik een supper leuke dag gehad, maar daar zat ik gewoon wat mee, zo dicht bij Scheve mond
ben zo bang dat dat ook bij royena gebeurt, zal vast niet zo maar, maar toch daar denk ik dan toch aan Scheve mond

nou ja even mijn hardje gelucht, heb een supper tof weekend gehad Haha!
dat mag van mij wel vaaker!! (behalfe dan die mededeling )

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 02:22

Klinkt als een leuk weekend!!
Alleen wel heel erg voor dat paardje...
Altijd als zoiets heel dichtbij gebeurd is het extra schrikken!
Wij hadden ook een paard die haar been had gebroken... ik was er bij t was tijdens een buitenrit... ook gewoon opeens! heel zielig!
KiZz...

Horses are like fire . . . some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life . . . and some people, they touch it and get too hot and they drop it

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 18:32

idd schrok enorm dat ik t hoorde.... zal je maar overkomen.
tanx voor de reactie's

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, BleikjA, frutsel05, Kalea, loowny, lynn_Joy, MirjamRobin, MyWishMax, Natasja22, Silly_Woman, Thrive, veerledec en 121 bezoekers