Van paard gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Van paard gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 22:00

Sja de titel zegt het al he...

Ik was nog aan het twijfelen of ik zou gaan rijden, aangezien ik donderdag op vakantie ga en mijn moeder zei: Doe maar voorzichtig, straks kan je vakantie niet doorgaan. Maar natuurlijk denk je dan: Dat overkomt mij niet Haha!.
En ik had wel zin om even te rijden, het was lekker weer, dus ik Tinka opgezadeld, wat gereden enz. Ik had mijn cap op, maar wilde hem eerst afdoen, omdat het zo warm was. Maar omdat er veel van die dazen waren en Tinka daar wel eens gek van wordt, dacht ik: Laat de cap maar op... OK dan!

Dus ik was klaar met rijden, loop het erf af richtig de stal, en moet je zo'n stukje over van die stenen, heel ongelijk enz. En opeens schrikt Tinka, maakt ze een paar megabokken en ik was er niet echt op voorbereidt... dus ik werd gelanceerd (er schoot nog door mijn hoofd: nee de vakantie Tong uitsteken ) en ik landde zo enooorm pijnlijk op mijn rug! Ik kreeg geen lucht meer, dat was zo eng, je wilt ademen, maar het lukt gewoon niet. Er kwam zo'n man me helpen, die zei dat ik moest blijven liggen (ik lag op mn rug) en toen kon ik weer een beetje ademen. Mijn zusje belde gelijk 112 (das handig, zo'n mobieltje in je jaszak) en ik was echt in paniek. Mijn rug deed zo'n ongelooflijke pijn, ik was echt bang dat er wat gebroken was... Er kan zoveel gebeuren...

Na een paar minuten (was voor mij een eeuwigheid) kwam de ambulance. Ik kreeg zo'n nekding om en moest op de brancard (werd goed vastgesnoerd en toen richting het ziekenhuis... Daar aangekomen werden er foto's van mijn rug gemaakt en gelukkig bleek dat ik alleen mijn linker ribben gekneusd had en verder wat blauwe plekken en schrammen. Dus met flink was pijnstillers, warme douches en rustig aandoen moet het overgaan... maar ik heb echt enorme pijn...

En achteraf... Ik vind het wel een beetje rot, ik moest sowieso in september stoppen met het verzorgen van Tinka, omdat ik stage ga lopen in Eindhoven en dan geen tijd meer voor haar heb. En ik vind dit een beetje een rottig eind... Ik verzorg haar al een tijd, heb geholpen met inrijden van haar, samen veel leuke momenten gehad, en dan is dit ineens het eind. En ik laat niet echt merken dat het me wat doet, maar ik was net naar Afscheid van Marco aan het luisteren en toen moest ik toch wel even janken... Hoe lastig ze ook kon zijn, ze was (en is) toch mijn schatje. Lovers

Maargoed, donderdag ga ik dus op vakantie... Met de pijnstillers Haha! en dan maar hopen dat de vakantie nog nog gezellig wordt. Het was sowieso een relaxvakantie (lekker aan het strand liggen enz) samen met mijn vriendje, dus dat rustig aandoen zal wel lukken. Maargoed, ik wilde het verhaal gewoon even kwijt. Trouwens als ik mijn cap niet had opgehad, was het misschien nog erger geweest dus mensjes... Denk aan die cap, voor je het weet lig je ernaast!

En nu op vakantie.... Lachen

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!


o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:07

dat soort dingen gebeuren altijd op momenten dat je het net niet kan gebruiken.. gelukkig valt het mee en kun je toch op vakantie.

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:17

oh wat erg voor je!
Zou ook echt net weer iets voor mij zijn...
Veel beterschap!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:35

ik ben dus haar zusje Haha!

ja je vloog wel erg hoog door de lucht,toen dacht ik al hmm gaat niet goed... Haha!

ik zag opeens tinka als een idiooit de lucht in knallen en jouw nog net wat hoger vliegen.
ze kwam er rottig precies op haar rug terecht,en erna knalde ze met haar hoofd op de grond.
ik gilde al meteen liggen blijven!
maar omdat ik haar zo zag vliegen en zo vies neer komen,en je al om je rug aan het huilen en alles was heb ik meteen 112 gebeld,want van die val schrok ik zelf ook erg.

erna na dat nek ding en helemaal vastgenoerd aan alle kanten zag ik haar wegrijden Ach gut

maar goed alles is gelukkig goed gekomen,op je kneuzingen na...Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:27

zoooo pff das niet niks... gelukkig niks gebroken al doen kneuzingen ook errug veel zeer :S
en zon afscheid is niet leuk nee :S kan je erna nog niet een keer terug? voor een goed afscheid?
in elk geval veel plezier op vakantie voorzover dat lukt...

groetjes patricia

(L) Chicka & Spooky (L)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 16:31

Bedankt voor de lieve recties Lachen. Ja ik ga nog wel terug, maar rijden iig niet meer... niet omdat ik angst heb, maar gewoon. Ik heb wel nog hele erge rugpijn, en denk er liever niet meer aan terug... Maarja, zoiets kan altijd gebeuren, paardrijden is nu eenmaal niet zonder risico's.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:33

Pfft het is toch met een sisser afgelopen..

Fijn dat je nog op vakantie kan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, Liesje89, Plonspony, Vagabondo, Vinny12511 en 130 bezoekers