Xena vandaag verhuisd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Xena vandaag verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 18:35

Vandaag hebben we Xena verhuisd,naar de stal waar ik ga werken..

Rond 8 uur kwamen Rianne (mist ) en mijn pa hier thuis,waarop we met de jeep van Rianne de trailer op gingen halen..Toen naar Xena toe en na wat tijdgerek (jajaa,mijn schuld ) Xena uit de wei gevist en de transportbeschermers aangedaan..

De eerste trailerlaadpogingen gaven direct hoop..Met 2 voetjes op de klep en het hoofd naar binnen.Ze vond het wel spannend,maar was niet bang. 1 Keer liep ze zelfs bijna helemaal naar binnen,maar helaas net weer zo hard naar buiten. Na een tijd zo aangeteut te hebben,moest ze onderhand toch echt eens naar binnen..Jammer genoeg lukte dat niet echt...Na nog heel wat pogingen hebben we toch maar Sedalin gegeven en een half uurtje pauze gehouden,zodat het in kon werken.

Inmiddels was de boer ook aangekomen en hielp op ' zijn boers' een handje mee..Met andere woorden, bezem in de aanslag duwen maar,maakt niet uit wat er van komt Jammer genoeg heb ik dit niet helemaal mee gekregen,omdat de boer vooral achter Xena stond en ik ervoor..Ik had dus een bord en een paard voor mijn hoofd,maar irritant was het wel (he Rianne )

Nouja, er kwam dus een moment dat de moed me echt even in de schoenen zonk en ik even in tranen uitbarstte.. Dacht dat we dat beest er nooit in zouden krijgen.
Maar waarachtig,na nog een tijd proberen hadden Rianne,mijn vader de boer en ik Xena in de houtgreep en stond ze er zo op. Eenmaal op de trailer was ze eigenlijk heel rustig.Ook 'de reis' ging erg goed,evenals het uit de trailer gaan,waar ik eigenlijk best bang voor was.We hebben nog even wat rondjes gestapt omdat ze best bezweet was en toen op stal gezet en wat spulletjes uitgeladen..

Dit avontuur heeft dus letterlijk bloed,zweet en tranen gekost,maar Xena is verhuist! Morgen ben ik aan de beurt

Rianne, echt hartstikke bedankt voor het lenen van je jeep en je transportbeschermers je geduld en je tijd! Zonder jou stond ik helemaal met mijn handen in het haar. En of je nu wilt of niet,van mijn eerste loon krijg jij je stubben dekje

Rianne heeft ook wat foto's gemaakt,deze staan op ITP : [ITP] Verhuizing Kelly & vooral Xena !!

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:52

Nou mooi meis OK dan! , hopenlijk krijgen jullie het erg naar jullie zin daar.

gr sas

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:46

Het zal wel een opluchting zijn dat het achter de rug is, of niet dan?
Fijn dat de reis en het uitladen zo goed is gegaan, je wanhoop met het niet op de trailer gaan kan ik heel goed begrijpen (helaas uit ervaring). Maar het gaat vast beter de volgende keer

Ik ga even foto's kijken Knipoog Succes morgen met je eigen verhuizing!