Anky op tv!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:25

jubeltje schreef:
Nou ik vond trouwens wel dat niemand van hun drie uit de hoogte deed, vooral tommie vond ik erg bescheiden. Moest ik even kwijt.

Ging je er dan van uit dat ze dat wel waren?

prompter

Berichten: 11154
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:25

ik ben altijd blij bij zo'n programma dat, wanneer ik iets meen te zien, Anky daar ook wat over roept, zodat ik in de huiskamer niet voor aap sta Lachen. En dat het oude opnamen waren stond ook keurig in de TV-gids.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:28

Lovely schreef:
Het is dus niemand opgevallen dat dit opnamen waren van minstens een jaar oud???

Uhm, wel dat ze uit waren Haha! Aangezien Anky zei: Als Salinero de olympische spelen loopt is hij pas 10 jaar.... En nog wat opmerkingen (ben beetje vergeetachtig Bloos! ).

Vond het verder wel een leuk programma. Over dat niveau: Dit is ook een soort training voor de mensen en paarden denk ik. Als het een wedstrijd was zullen ze wel nettere küren hebben laten zien, maar dit zal op dit moment wel beter zijn geweest. Als dat niet zo is vind ik het nog niet verkeerd, ze doen het dan nog veel beter dan ik op mijn best Haha!

Over dat bont: Ik ken ook mensen die dat hebben bij hun paard en vind het helemaal niet zo erg. Zou het niet zelf kopen, maar is niet verkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:42

Pipo schreef:
Dat was toch van te voren al bekend? Werd vanochtend tenminste door Sonja verteld op de radio bij Ruud de Wild.

Dan zal ik vast verklappen dat die paarden in de tussentijd wel iets vooruit gegaan zijn, Blue Ocean niet het minste.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 00:03

Ik vond het best leuk om te zien. Vooral dat de tips van Anky vaak al zoveel verschil gaven!
Alleen dat er nog zoveel aan de houdingen van die mensen beter kon, ik ben blij als ik zo kan zitten Bloos Haha!

Verder vond ik sommige dingen weer typisch iets voor de NL. zenders. Als die mensen een kür aan het rijden waren lieten ze of Anky zien of het publiek (nee daar zit ik op te wachten ).
Misschien een tip voor de volgende keer: terwijl die mensen de kür rijden, de camera op hen gericht houden en dan het 'commentaar' van Anky erachter

Zoals al eerder hier in het topic gezegd is moesten ook mijn moeder en ik wel erg lachen bij het bontjeshalster.
Ik mistte alleen een bontje bij de 'keelriem' van het halster Schijnheilig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 00:58

Na een beetje nors gewrauwel en gemompel van m'n vriend trok ik toch aan het laatste eind en kon ik het ook even kijken. Vond het een leuk programma. En Tommie ziet goed uit

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 07:24

Mijn Paul moest ook verplicht naar de masterclass kijken, met "deskundig" commentaar van mij! Tommie hield zijn bovenbenen niet in het zadel en Petra doet precies hetzelfde als Saskia, veel te veel met de handen. Dan ben ik weer zo trots op mijn eigen kind want ook deze ruiters maken fouten en dat vergeet je te snel.
Wel jammer dat het laatste paard een invalpaard was, je kon echt merken dat hij dit niveau nog niet echt aankan.
Maar ze mogen dit vaker doen! ik vond het erg leerzaam, Saskia heeft het nog niet gezien, die zat bovenop een paard toen het werd uitgezonden maar het staat op video!

Tja en die sluikreclame Boos! , bij de publieke omroep verwacht je dat niet, erg overdreven. Nou maar hopen dat de deelnemers de dekjes en kleren mochten houden.

manzano

Berichten: 23958
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 07:48

Jaja, ik heb vriendlief ook "gedwongen" om te kijken. Het eerste wat ie riep toen er opname van de tribune was: HEEE, die ken ik. Die had aan zijn ex les gegeven (dat wil ik helemaal niet weten, ik weet nou onderhand wel dat die veel beter, lees Z, kan rijden dan ik Scheve mond). Verder werd ik doodziek van al die Anky-spullen.
De rest vond ik erg leuk en leerzaam. Soms vond ik dat Anky wel iets dieper ergen op in had kunnen gaan. Sommige vragen van Sonja werden wel heel oppervlakkig en simpel uitgelegd, maar ja, zo'n programma moet natuurlijk voor iedereen toegankelijk zijn.

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:31

Ik heb boven op bed gekeken omdat vriendlief Nederland-Zweden wilde zien..

Ik vond het wel erg leerzaam en leuk om te zien. Moest ook wel lachen om al die Anky-kleding..Het doet je wel goed dat ook deze ruiters soms met dezelfde "problemen" te maken hebben als dat menig ruiter doet.. (pianohandjes..)

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:34

Ik heb ook gekeken,die schimmel, wat een verschil qua showen dan die eerst bruine!! Helaas na de 2de kur besloot onze schotel dat de "atmosfeer" niet meer goed was,dus hoera..zwart beeld. bah, komt er in die hele zomer 1 programma wat ik wil zien, krijg je dit...
Laatst bijgewerkt door Lowara op 19-08-04 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:34

Ik had echt verwacht dat Dominique Filion zou rijden, zij is een van de meest succesvolle pupillen van Anky

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:13

Ik heb het gemist, ik zat bij vriendlief op de bank. Wordt het herhaald?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:20

Ik heb het ook nog gezien!
Super galina dat je het nog even heb gezegd op msn! OK dan!

Het eerste stukje met anky op bonfire daar werd ik gewoon emotioneel van... Verdrietig
Haha!

Ik vond het wel een leuk programma, idd grappig al die anky dekjes en truitjes. *LOL* Ze waren wel mooi aangekleed voor het programma. Schijnheilig

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:21

amondi schreef:
Tja en die sluikreclame Boos! , bij de publieke omroep verwacht je dat niet, erg overdreven. Nou maar hopen dat de deelnemers de dekjes en kleren mochten houden.


Hihihihi, geloof dat ik wat naief ben..... Bloos Ik dacht namelijk, jeetje wat een slijmballen door expres Anky spullen aan en op te hebben. beetje slijmen bij je grote idool. Eigenlijk niet bij nagedacht dat het wel eens uit de eigen koker van Anky zou kunnen komen.

Ik vond de schimmel om van te kwijlen en dat laatste meisje symphatiek met toch ook geen verkeerd paard. Ik zal er wel geen kijk op hebben maar ik zou er heel blij mee zijn.

Ik vond dat Sonja het leuk deed. En het moois vond ik toch wel Bonnie in de wei zonder bescherming of wat dan ook.

Tja, dressuur is niet mijn ding maar elke seconde op TV over paarden moet je koesteren. En om te kijken vind ik het wel gaaf. Ik hoop dat Anky iets moois neerzet op de OS.

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:25

Nee maar er lopen er wel tussen die zo uit de hoogte zijn vandaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:34

amondi schreef:
Wel jammer dat het laatste paard een invalpaard was, je kon echt merken dat hij dit niveau nog niet echt aankan.

Aan welk niveau denk je dan?? Dit paard is volgens mij Z2 en niet hoger.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:35

Dat viel mij ook meteen op dat Bonfire op de wei stond zonder bescherming hij mag nu eindelijk eens paard zijn en lekker genieten!Vind het echt prachtig voor hem.

Ik heb wel genoten van het programma zoiets mogen ze meer uitzenden.Die schimmel van ik een echt schowdier.Zo mag er ook een bij mij in de wei staan.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:31

Ik kwam er pas om half 10 achter, echt balen Huilen Huilen
En ik dacht nog zo, niet vergeten om 21.00 ned 3...
Niemand die het op heeft genomen toevallig Haha! ?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:43

Ik heb gedeeltelijk gekeken, maar ik wilde ook voetbal kijken. Heb uiteindelijk toch vooral voetbal gekeken, maar wel ff de kür van tommie gezien. Mooi beest die Ocean's Blue.

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:44

miesie schreef:
Ik kwam er pas om half 10 achter, echt balen Huilen Huilen
En ik dacht nog zo, niet vergeten om 21.00 ned 3...
Niemand die het op heeft genomen toevallig Haha! ?


Ik heb het op mijn pc opgenomen... maar ik weet niet of ik hele programma online kan zetten, zal eens aan mijn vriend vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:48

Wat ik erg jammer vond was de manier van filmen, heel vaak zat je tegen een half paard aan te kijken Verward
Zag je alleen het lijf en niet de benen, de hals en het hoofd.
Kan best artistiek zijn maar ik vond dat erg storend.

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:49

ja ik heb de laatste 5 min. gezien Scheve mond ik was de tijd vergeten was nog aan het rijden

als iemand het op tape heeft of wat dan ook
dan wil ik het wel overnemen
wie o wie Lachen

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:16

Ik heb ook alleen de laatse 10 minuten ofzow gezien, had er totaal geen erg in Bloos!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:09

Lovely schreef:
Aan welk niveau denk je dan?? Dit paard is volgens mij Z2 en niet hoger.

Dit paard was toen geloof ik M2 of Z1.. inmiddels Z2.. Lucky ook heel lastig, ook altijd als ze hem thuis rijd. Het is absoluut niet 1 van de makkelijkste. Noa-H, die ze eigelijk mee zou nemen is veel rustiger, maar toch wel flitsend. En loopt ook een stukje hoger.

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:10

Zondag om 17.05 op Ned 3 wordt het herhaald!

Ga het zeker nog een keer kijken, én opnemen Bloos