ik ben zo blij

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CarinaR

Berichten: 11945
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

ik ben zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-05 10:28

paar (4)weken terug was mijn paardje vreselijk kreupel...
We waren vreselijk bang dat het de spat zou zijn waar hij 2jaar geleden aan geopereerd was!
Na dikke week stalrust, daarna in een klein afgezet stukje wei zodat hij niet kon gaan rennen is hij nu weer helemaal rad.

Vorige week ben ik langzaam weer begonnen met stukjes stappen, en gister ben ik voor het eerst er weer opgeklommen.
we zijn toen naar het bos gegaan, lekker gestapt... sommige stukjes ben ik er nog naast gaan lopen... meneertje voelde zich duidelijk veel beter. Die tegemoet komende ponys waren ook zo eng.
Ben ook nog een bokker tegen gekomen, ook al betwijfel ik of zij weet dat ik t was (Hey misssisa, ik stapt af toen wij jullie tegen kwamen)

Dit had ik echt niet verwacht... als hij spat zou hebben was t waarschijnlijk einde verhaal, maar gelukkig niet dus...
Ben zo blij opgelucht

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht


radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Re: ik ben zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:33

gelukkig zeg! en ben heel erg blij om dit te horen. In iedergeval veel succes nog verder!

I wanna find the end of the world with you
Rest in peace my friends! I will see you in heaven when it's my time.

Sizz
Berichten: 7838
Geregistreerd: 02-11-04

Re: ik ben zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:36

Heey, dat was gister??? Toen wij klaar waren met les gingen we idd nog een rondje stappen in het bos. En we kwamen jullie dus tegen, dus dat klopt wel. Maar wist ik veel dat jij dat was Bloos

CarinaR

Berichten: 11945
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: ik ben zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-05 12:42

haha geeft niet joh!
was uit voor zorg afgestapt omdat die van mij al een keer aan de kletter was gegaan dor tegemoet komende paarden, en aangezien hij net kreupel is geweest...

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht

Sizz
Berichten: 7838
Geregistreerd: 02-11-04

Re: ik ben zo blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:50

KindnessM schreef:
haha geeft niet joh!
was uit voor zorg afgestapt omdat die van mij al een keer aan de kletter was gegaan dor tegemoet komende paarden, en aangezien hij net kreupel is geweest...

Gelukkig deed je dat maar wnt als ie aan de kletter was gegaan wilde je de reacties niet horen van mijn medelessers. Knipoog Jongetjes met een grote mond.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 16 bezoekers