denk jij ook meteen het ergste?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

denk jij ook meteen het ergste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 20:53

Was ik vrolijk Vos zijn beentjes wit aan het maken voor het concours morgen...ontdekte ik een knobbeltje op zijn achterbeen. Het is een wratachtig ding, nog heel klein maar ik ben nou eenmaal beroepsgedeformeerd dus alle alarmbelletjes begonnen meteen te rinkelen...
Ik heb er nog s goed naar gekeken en het enige dat zo snel in me op kwam was een sarcoid. Hopelijk gaat het gewoon weer weg of valt het er af ofzo. Ondertussen heb ik in mijn hoofd alle rampscenario's al afgedraaid. Hebben jullie dat nou ook, dat je altijd meteen het ergste denkt?

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:56

Jup Haha!
Maar 1 voordeel ervan:
Het kan dan nooit erger zijn Haha!

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:04

Nee, gelukkig niet Knipoog
Bij ons is iets onschuldig tot het tegendeel bewezen is *LOL*

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:07

Ik ook niet eigenlijk, gelukkig niet idd....

Zou ook niet best zijn als ik dat wel doe, want de merrie die ik nu rijdt is van een echte boer die zich dus helemaal niet snel druk maakt Schijnheilig Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

paars

Berichten: 5548
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:13

Persoonlijk lijd ik ook wel aan die kwaal hoor, maar dan meer van: wat zou het kúnnen zijn??? Dít kan het niet zijn, dát kan het niet zijn, en dan blijft er soms de enige optie over: even afwachten en aanzien wat er gebeurt. Maar op zich is het geen verkeerde instelling denk ik, want het komt vaak genoeg voor dat er problemen ontstaan juist doordat mensen te lang denken van: gaat wel weer over....en dan hebben ze het soms goed mis.

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:19

Niet echt, maar beter dat je het ergste denkt en het mee valt, dan andersom! Toch?? Schijnheilig

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:39

Ik gelukkig ook niet... Mijn moeder wel. Maar die ziet alles al gebeuren voor het daadwerkelijk gebeurd. Tong uitsteken Echt allemaal van die rampscenario's... Ben blij dat ik WEL relaxed op m'n paard kan zitten en ermee om kan gaan... Haha! Als ik het niet vertrouw dan vraag ik m'n vader altijd, (niet dat hij de expert is, we zijn beide eigenlijk nog redelijk leek. Schijnheilig) en als we het allebei niet vertrouwen bellen we iemand met verstand, en eventueel de dierenarts als het echt erg lijkt (nog nooit meegemaakt trouwens).

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:43

Ik ben ook altijd bang maar meestal is dat helemaal voor niks ...maarja marrepa heeft wel een beetje gelijk Knipoog

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:46

jah ik heb dat ook 1!
toen mijn shet er slecht uit begon te zien zag ik al voor me dat ze moest worden ingeslapen..
ze had maar slechts luizen...

Karaat_the_newforest op Instagram

pimmetje7

Berichten: 82
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:34

heb ik ook hoor als ik iets zie wat er niet hoort.. dan heb ik ook alle ernstige dingen ook al in mijn hoofd.....

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:36

jah heb ik ook altijd
zegt men vriendin altijd zo dat ik veelste bezorgt ben om ponys!!

<3

pimmetje7

Berichten: 82
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:38

je kan beter TE bezorgt zijn om je dieren dan dat je zoiets hebt van .. gaat wel een keertje over!!! (vind ik)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot en 110 bezoekers