trailer gepoetst

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marloes0508

trailer gepoetst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 16:04

Mijn lieve vader heeft een paar maanden geleden een trailer gekocht. Toen degene die we altijd leenden wegging, hadden we een probleem. Het werd een houten, bruinkleurige trailer. Vandaag heb ik hem met lijnzaadolie helemaal ingewreven, en het resultaat was (al ze ik het zelf) super! Eerst helemaal schoongespoten met de hogedrukreiniger, laten drogen en olie erop. Nu kijken hoe lang ie zo mooi blijft Haha! Dus tip voor mensen met een houten trailer die eruit ziet alsof ie z'n beste tijd heeft gehad, wrijf m in met lijnzaadolie...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:11

Nou willen we ook een foto! Ik vind jouw erg dapper, ik ben er ook eens aan begonnen maar verder dan de klep en het voordeurtje ben ik niet gekomen. Hij was ook wel erg droog!

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:58

wij zetten het houtwerk van onze trailer ook altijd in de olie. Wij deden dat wel 2 รก 3 keer per jaar omdat hij buiten stond.
Als de trailer binnen staat is 2 keer per jaar misschien voldoende.
Het is inderdaad een goede tip om door te geven.

I haven't lost my mind, it's backed up on disk somewhere.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:37

Heb je ook tips voor trailers met een kunstof laag over het hout heen?

Mijn trailer heeft dit en de kunstof laag is een beetje poreus geworden waardoor al het vuil er in blijft zitten Huilen

Hogedrukspuit doet wonderen, maar zelfs dan zit er nog vuil in.

Ik ben nu in het staduim aangeland dat ik hem maar een verfje ga geven, dezelfde kleur als de auto, staat wel stoer vind ik zelf.

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje!

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 22:28

amondi schreef:
Nou willen we ook een foto! Ik vind jouw erg dapper, ik ben er ook eens aan begonnen maar verder dan de klep en het voordeurtje ben ik niet gekomen. Hij was ook wel erg droog!

sjah een foto... hij staat naast de garage (past preciesss) en dan moet ik m er weer helemaal uit slepen ( = nogal zwaar). najah...ik zal er nog fftjes over nadenken Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie