mijn lange zoektocht naar bella...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

mijn lange zoektocht naar bella...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 12:02

Het is ong een maand geleden dat ik een topic op bokt had geplaatst over mijn vorige eigenpony Bella. Ik ben wel al langer naar haar op zoek, maar de manege waaraan wij haar verkocht hebben willen gewoon niet zeggen aan wie zij haar hebben verkocht. Bella was mijn eigenpony die ik samen met mijn zus moest delen toen ik 10 was. Na een hele ongelukkige val heb ik samen metmijn zus besloten om haar te verkopen toen ik 12 was. Dat is dus nu 5 jr geleden..... na mijn topic waar ik best veel tips in heb gehad kreeg ik vorige week een pb van een meisje op bokt die vertelde dat zij anderhalf jaar geleden stage had gelopen op een manege in Leusden zij hadden daar een Belle die toen zij gekocht werd Bella heette maar ze hadden daar al een Bella dus noemde ze haar Belle. Ze had pcies dezelfde beschrijving van Bella New Forest apelschimmelmerrie van ongeveer 1.38/1.40 EN ze had ook verschillende foto's en de beste waren deze AfbeeldingAfbeelding
Ik heb de manege daarna ook nog een mail gestuurd maar daar is tot nu toe nog niet op gereageerd. Het meisje vertelde ook dat Belle ong. een jaar geleden is ingeslapen wegens een peesklap Verdrietig
Dus niet echt leuk nieuws om te horen, maar in ieder geval al iets!!!!Nu maar hopen dat die manege snel iets terug stuurt!!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:39

Dat is niet leuk om te horen meis...
Ik hoop wel voor je dat je van de manege een bevestigin krijgt zodat jij weet of het klopt en weet je dat je neit meer hoeft te zoeken...
Dan kun je het een plekje in je hart geven....
Veel succes en sterkte

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:34

aan de ene kant hoop i wel dat het haar is omdat ik dan weet waar ze is maar aan de andere kant ok weer niet...

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 21:52

ik heb vandaag iets van de manege gehoord, maar ik heb nog steeds geen bevestiging en ze sturen mij na de vakantie meer informatie...ben bang dat de waarheid langzaam maar zeker tot me doordringt

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:15

Dat meisje was ik! Jammer dat je nog niks gehoord hebt! K hoop aan de ene kant voor je dat ze het wel is, maar aan de andere kant niet! Suc-6!

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 16:37

ja zo zie ik het ook hoor!!maar het begint er langzaam op te lijken Scheve mond

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:02

ik heb haar nog gezien laatst, het is geen jaar geleden, korter. Die manege is een fijne manege. Ze heeft het heel fijn gehad. Het was een geweldig paardje. Ik vind het vreselijk voor je. Ze was erg lang kreupel

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:05

wat wou je weten over de manege?

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 14:42



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, Elegance_, hollie, lukka63, Mutti, Pellelilly, Supertje, Tajmahal, tienus63 en 129 bezoekers