water kliederen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

water kliederen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 19:56

't was lekker weer, en na m'n werk meteen naar m'n paardjes gefietst. Ik dacht lekker weer, om met water te kliederen. Dus paardjes lekker gepoetst en toen mooi die blonde (nu geel bruine) staarten gewassen. Salena die vosbont is met blonde (haflingermanen) had ik maar helemaal gedaan. Staart weer helemaal blond! Salena haar vlekken weer MOOI WIT!!! Verward alleen blijkbaar niet goed uitgespoelt, want eenmaal los in de wei, heeft Salena in 5 minuutjes wel 6 keer liggen rollen, en ze liep tegen het hek te schuren. Dus ik dat monster weer gevangen, en weer flink plensen met water en azijn! Alleen uiteindelijk was ik 10x natter dan m'n paardjes! volgende maand keuring.... Dan mag nog een keer!!! Verward Naja ik heb wel gelachen! OK dan!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:05

hihi, lekker he, je paarden zo schoonmaken Haha!
hoe heb je die staart trouwens wit gekregen?

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:29

Zilvershampoo?

Tante Miesje

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:34

Hahaa ja dat vind ik het allerleukste aan de zomer.Lekker met water spatteren met je paard.Maar ze zijn meestal weer zo smerig.

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 21:45

hahahaha, dat smerig klopt zeker! Salena ging steeds rollen en was dus zo weer zwart! En ik gebrui idd zillver shampoo, en als we naar de keuring gaan laat ik het weken in boi texx (is niet goed om dat vaak te gebruiken ik gebruik het 1x perjaar!) En de staartjes zijn bijna helemaal wit!