Baaldag of toch niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Baaldag of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 22:59

Vanmorgen vroeg mijn bed uit want ik ging het L1 en L2 in Huizen schrijven. Half 9 beginnen, 8 uur daar, nog veeeel eerder op en dat op zondag Lachen

Ik braaf op tijd daar, hele leuke Jury waar ik bij zat, hoop geleerd! Na de proeven snel als een racewagen naar huis waar mijn paard al ingevlochten klaar stond om mee naar het terrein te gaan om zelf B te starten. Met een clubgenootje kunnen ruilen van starttijd dat gaf me ruim een half uur extra. Alles ging op schema! Echt top! Mijn lastig laad paard, ging redelijk de trailer op Lachen En ik ging net op tijd weg. Moest wel een beetje door gassen en dan had ik nog ruim een half uur tot ik moest starten....dacht ik....

Halverwege FILE Scheve mond FIJN!!

Nou ja ik de vereniging gebeld en tja, niet veel aan te doen. Ik zou al als laatste starten, maar ja...

Even later greeg onze Masja een geniaal idee! Kan de jury van het M niet 1 B proefje erbij jureren als afwisseling? Nou ja als het al kon mocht ik niet op voor de prijsuitreiking... Ik duimen in de file... BEIDE jury's moesten het geen probleem vinden. Daar aangekomen hup naar het secretariaat en met vragende ogen naar de vriendelijke mede vrijwilligers kijken. Ja hoor ik mocht starten! Jippie!! Ik had nog even de tijd dus rustig mijn paard van de trailer gehaald. Ja hoor, ijzer los Boos! Het zat me niet mee. Na heel wat rukken en trekken ijzer eraf! Niet kreupel, gelukkig is het bij ons zand, dus ik kon gewoon starten.

Tussen de M-ers losrijden. Haha, voelde ik me daar even niet op mijn gemak! Mijn proeven gingen redelijk, naar mijn gevoel niet top. Paard naar de trailer brengen en mooi er niet op gaan!! Ik heb mijn hulp met laden gebeld. En die kwamen na een half uur en hop paardje stond er zo op Boos! Rot beest. Maar ja ik mijn puntjes halen. 2x 163 punten!!! Ik was blij! Ik had nog 2 puntjes nodig om naar het L te mogen en ik ging er vanuit dat ik nog wel even nodig zou hebben, niet dus Lachen

Ik weet nog niet of ik over ga, maar het mag nu in ieder geval Lachen

Masja

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:01

Gefeliciteerd!!!!
nu kun je je orun beginnen toch?

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 23:03

Daarvoor moet ik nog 1 punt in het L1 rijden. Maar ja eerst wil ik ook dat Tiara normaal de trailer op gaat, dus misschien wacht ik nog een jaartje Lachen

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 02:25

Gefele!
Goed einde van een beetje tegen zittende dag Knipoog
KiZz...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:01

super hoor Masja! echt heel netjes!
gefeliciteerd *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:06

Joh Muts, dat heb je toch even mooi geklaard OK dan! Goed zeg!!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:08

Gefeliciteerd! Maar wat een rotdag verder zeg!! Maar ja een goed einde...

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:08

ja jammer dat ze zo moeilijk laadt, maar je hebt wel de punten binnen Haha! toppie!!!!!