Bandensporen bij het weiland..:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Bandensporen bij het weiland..:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 11:48

Gister zou ik mijn paardjes uit het weiland halen, komt Jan(die man past op de Fries die ook bij mijn paarden op stal en in het weiland staan) naar me toe en vraagt me of ik de paarden ophaal. Dat was ik dus net van plan en hij zei dat hij wel meeging om de Fries op te halen. Dit vond ik al vreemd, want hij laat de Fries altijd bij mooi weer buiten staan en aangezien het mooi weer was.. Maar hij zei dat hij hem binnenhaalde omdat hij er bandensporen(van een vrachtauto waarschijnlijk) bij het weiland waren. (en wij komen er nooit met de auto oid omdat het wel dichtbij is) Dus wij er heen lopen en ja hoor: vanaf het fietspad naar het weiland(ongeveer 300 m. zag je allemaal bandensporen en een soort draai naast het fietspad(net of ze achteruit naar het weiland waren gereden..) Ik schrok enorm van die sporen en je weet natuurlijk nooit wat het geweest is(misschien ook wel een camper die daar even gestaan heeft). Maar aangezien het weiland uit het zicht ligt, zou je er zo met een vrachtwagen in kunnen rijden en de paardjes er uit halen.. Gelukkig stonden alleen de oude Fries(niet echt een prachtbeest) en de shetlander(met hoefkatrol, waardoor ze iets moeilijk loopt) in het weiland, en die hebben ze dus niet meegenomen. De fries en mijn (sport) paarden stonden op stal, maar ze komen dus nu al helemaal nooit meer buiten s'nachts. Ik had ze al nooit buiten omdat er laatst bij ons in het dorp een shetlander de manen was afgeknipt en gister hoorde ik dat er ergens een paard dood in het weiland lag met allemaal touw om z'n nek, dus ik vind het doodeng om mn paarden buiten te zetten, maar ik hoop dat het overdags wel kan. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die zulke dingen doen.. Boos! en dat je gewoon je paard niet eens meer buiten kan laten lopen.. Verdrietig Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt, of dat het al te laat was en je paard weg was?


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:18

Jeetje, dit komt zo wel heel erg dichtbij...

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:25

He bah!
Moet er niet aan denken! "\

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 13:05

adriana schreef:
Jeetje, dit komt zo wel heel erg dichtbij...

Ja idd, ik had ook altijd het gevoel dat het in Brabant en omstreken ofzo was, maar ik weet natuurlijk ook niks zeker, maar ik ben er liever vroeg bij dan dat straks m'n paarden weg zijn.. Verdrietig

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:24

Gadver, gelukkig staan mijn paardjes 's avonds op stal en lopen ze overdag buiten in een bak achter het huis. Ik moet er niet aan denken dat mn paarden ineens meegenomen worden ofzo. Ik zou het al erg vinden al ze de manen en staart eraf knippen aangezien ze hele lange manen en een mooie volle staart hebben.

I know you ain't seen me in so long
But if you think that I've been gone you're dead wrong
Cause I was getting back to the money

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:27

eigenlijk moet je die bandensporen opmeten, bijv een gipsafdruk maken zodat je de banden merken etc kunt achterhalen. wie weet waarom ze idd met dat voertuig daar stonden?

en je hebt al een pb gehad over dat andere verhaal hè (touw)? hoor anders ff bij mensen die het verhaal misschien wat beter kennen, hoe meer duidelijkheid er is, hoe beter!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

gizzielover
Berichten: 115
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:33

mijn paard was ook uit stal blijkbaar had iemand de staldeur open gedaan
en ik vond hem in eht park Verward 4

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:45

aah,dat lijkt me erg eng
pas maar goed op je paardjes Ach gut

Icelandics
They grow when you get on

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:43

Klinkt niet goed Dus Brabant is de criminele provincie: kans op terroristische aanslagen en paardenverminking Bloos! Gelukkig heb ik er nog niets van mogen merken Scheve mond

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 18:07

brrrrrrrrrr bij ons moet je eerst de werft op en dan na 200 meter achter de manege ligt bij ons het land. omringt met sloten en nog meer land. dus ze moeten eerst het erf op voor ze bij het land kunnen komen.
Ik vrees dus niks:D:D moeten ze ook nog langs 2 boerderijen en dat gaat ook niet zo makkelijk je horot alles.
maarre suc 6


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, siloux, Vagabondo, Yontheke en 124 bezoekers