Geslaagde NRPS keuring (Lunteren)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rooslover

Geslaagde NRPS keuring (Lunteren)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 20:21

Vandaag hadden we keuring van de NRPS'ers Lachen Dusty, veejay en Unique moesten zich bewijzen en dat deden ze.
Ik hou het maar even kort, kan er hele verhalen om heen gaan vertellen, maar het was warm en het stikte van de wepsen.

Als eerste Veejay, hij moest met paar andere veulens in de ring, hij liet zich super zien Lovers en was de grootse en 1 van de beste. Hij liep op kop, maar helaas werd er een minder (vonden wij dan) veulen voor hem geplaats, helaas 2e plaats maar wel 1e premie en door naar ermelo OK dan!

Toen moeste we lang wachten, want het liep uit en toen stonde opeens in alle 2 de ringen Dusty en Unique te gelijk, ik wist dus niet waar ik moest kijken Verward

Dusty is al een keurmerrie dus kreeg 1e premie, ook al liet ze zich niet goed zien, maar ze mocht wel doen aan het kampioenschap van 3 jaar en oudere E-pony's.
Eerste rondje daar was onder haar niveau, 2e rondje draf hebben we veejay, haar veulen, buiten de ring gehouden, en daar ging ze als de brandweer, ze liet echt onwijs super zien, maar helaas, ze kozen een merrie die zich in de ere ronde niet goed liet zien. Maargoed, dusty is al meervoudig kampioen dus we hebben niks te klagen Lovers

Unique, is me nieuwe paardje, heb haar pas 2/3 maanden, en deed het juist boven onze verwachting. Ze liep met 8 andere in de ring, waarvan er echt mooie tussen liepen. Unique liet zich netjes, ze kon wel meer, maar het was al genoeg. Toen ze de definitieve uitslag moesten maken, hebben ze denk wel 5 minuten lang rondjes gelopen. Wij dachten dat er paarden voor Unique werden geplaats, maar dat werd er niet, we stonden dus uit eindelijk 1!!!! Lovers Lovers OK dan! En door naar Ermelo!
Unique mocht ook meedoen met het kampioenschap, maakte een goede kans, maar helaas werd het een ander.

Ik ben heel trots op me kanjers, 3 oranje linten erbij! Ermelo we komen eraan.

(Er zijn misschien foto's gemaakt door de fotograaf, maar die staan nog niet op de site, als ze erop staan, zal ik ze zeker bij itp neerzetten Lachen )

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:33

Is Unique een bruine merrie, E-pony met een smal 'blesje' ??? Liep ze tegen een vospony die uiteindelijk won? Zo ja, dan heb ik haar gezien.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 20:52

Unique is een bruine merrie, rijpaard met een kolletje, nr 96 was ze

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 07:31

Dan heb ik haar gezien ja . Wij vonden haar eigenlijk net wat beter lopen dan de nummer 1.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 17:38

Tja, ik en nog iemand vonden de nummer 1 meer van een tuigpaard weghebben, maargoed
Leuk dat je er gezien heb Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie