Doe je toch nie?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 19:37

KHad vandaag een opruimbui, dus heb ff alle zooi in de stal en zadelkamer opgeruimd (hoezo ijverig Haha! ) en een troep dat het was! We hebben een kleine pensionstal, en we hebben ook een shetje staan. 2 van die blagen (lees: giechelende meisjes) verzorgen hem. Ik zal t ritueel dat zich iedere zaterdag herhaalt ff vertellen Clown . Fietsen worden tegen de heining gekwakt, en wat troep en snaaiwerk in de zadelkamer gepleurd. Nog meer troep wordt er naar buiten gesjouwt en de shet wordt gehaald. Na een paar uur borstelen wordt ie opgezadeld en gaan ze in de bak longeren. Daarna een buitenrit, waarna het arme beest superbezweet weer aankomt. Dan gaan ze de shet hoe koud het ook is, met superkoud water buiten afspuiten. Dan wordt ie op stal gezet, terwijl ze drommelsgoed weten dat ze m NIET in MIJN stal mogen zetten. (tja, onze pony's waren net ff buiten) en gaan ze al hun snaaiwerk en troep de stal in slepen. Daar worden 2 tuinstoeltjes, die toevallig buiten stonden neergezet, en gaan ze op hun gemakkie alle zooi opeten. Papiertjes en zakjes worden in het hooi gesmeten Boos! en zakken zaagsel/vlas worden versleept als tafel notabene!!!!! Boos! Ik moest toevallig de stallen gaan mesten, dus ik zei: haal dat beest er ff uit, want ik ga stallen mesten. Grrrrrrr ik was zo kwaad he!!! Wie gaat er dan zo'n arm beest afspuiten als het koud is!!! En daarna moest ie weer in de wei! Ze weten drommelsgoed dat ze m niet in mn stal mogen zetten, maar ze doen het toch! Okee, ze waren weg, en wie kon alle troep weer opruimen? IK! Boos! Boos! Boos! Argggggggh stinkmodder wijven!!! EN de mest in de stal van die pony moest ik er ook nog es uit halen! Scheve mond\ Ik zal het verder niet te lang maken, maar toen ik dus nog aan het opruimen was, zag ik dat de hele plank waar wat spullen op liggen, beklad was met Soraya (dan een hartje) Gerwin! Gerwin heeft zn pony ook bij ons staan. Kom ik in de stal, zie ik dat daar op de balken ook dat staat! O wat was ik woest, want, dat hadden die blagen ook gedaan!

En ik heb, toen ze weggingen zo vreselijk moeten lachen, want dat ene blaag was haar fietssleuteltje kwijt hihi! Ik vond het zoooo'n goeie!!!

(had ik nie gedaan hoor Haha! )

XXX Danielle Party!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:24

haha net goed dat ze dr fietssleuteltje kwijt waren hehe..
Pak ze ana he!
Ben ik ff blij dat ik altijd zo netjes ben in me spulletjes enzo, haha, op me kamer is het een stal maar me paardenspullen ruim ik altijd goed op, stel je voor dat ze kwijt waren, brr

Ennuh voor dat bekladden:
Loop naar ze toe met een pot verf en 2 kwasten in je hand en zeg: alsjeblieft.....

-Maaike-

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:33

ik zou er helemaal gek van worden. Kan je niks tegen die eigenaares zeggen dan wan wie dat paard is.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 23:23

Ik WORD er ook stapeldol van! Grrrrrrrr!
Ja ik ga t wel ff doorgeven... Boos!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 23:32

wat een trollen
wij hadden vandaag ook een opruim dag
haha
wat kwamen we allemaal wel niet tegen
uuh heel veeel beschimmeld tuig hahaha
ik heb et allemaal moeten poetsen
hebben kei vul troep eruit gemikt en meej naar huis gesjouwd
ons zadel was zelfs beschimmeld
haha
ik helemaal gepoetst
(ff glycerine spray opgespoten(is niet lui))

nou tot bokt
jennifer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jen op 2001-11-03 22:33 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 00:25

jeeetje je zou ze toch Frusty Boos! Lips are sealed
hoe oud zijn die vervelende kinderen die denken dat ze zich alles kunnen perminiteren? (of hoe je dat schrijft!)
net goed van die sleutel
wordt die pony dan niet ziekk Boos! als ze hem dan afspuiten...

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 10:59

Een hele grote dikke flinke boze uitbrander kan ook nog wel eens helpen Haha! poedersuikerblagen Frusty

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 11:47

dan vraag ik me toch af of ze wel WETEN (sorry voor de hoofdletters) dat ze zo'n dier niet met ijskoud water moeten afspuiten. van wie moeten ze dat leren??? misschien moet je er eens met ze over praten, zeggen dat ze t zo niet helemaal goed doen en vertellen hoe ze t beter kunnen doen. ook in het belang van de pony. en t scheelt een hoop ergenis bij jou!