alles ging mis vandaag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 20:12

vandaag ging alles wat mis kan gaan ook echt mis!!!!!het rijden ging echt bagger!niet normaal meer gewoon!juist nu kwam er iemand kijken... Boos! maar oke, dat was nog te begrijpen, want gister ging het heel goed)
daarna gingen we buiten aan de hand ff wandelen/uitstappen. normaal schrikt hij echt nergens van, maar nu ineens wel...
nadat hij al meerdere malen was geschrokken, schrok bij weeeer....toen stond hij op m'n teen omdat hij ineens in draf ging en helemaal tegen me aan....maar wat doe ik(lomp!!!) ik loop gewoon door, maar dat kon dus niet, want m'n voet stond nog onder zijn hoef...dus ik pleur op m'n bek....hij keek me echt zo aan van:wat doe jij nou weer daar beneden...... Verward
op zich deed het geen pijn, maar toch...
toen wilde hij z'n 8erhoeven voor geen goud geven.... Verward uit eindelijk is het gelukt, maar nu zit ik hier met een pijnlijke arm.....
maar oke, dus een baaldag, maar gelukkig al weer bijna voorbij!!!
de dames onder ons zullen dit verschijnsel misschien wel herekennen.... Frusty Frusty Frusty

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 20:56

haha sorry dat ik lach, maar dat komt me allemaal heel bekend voor. Heb ik namelijk pas geleden ook gehad met mijn tinker.
Eerst was ik zijn hoefen aan het uitkrabben verliest hij zijn evenwicht en zet zijn hoef heeeeel hard op mijn teen gevolg is gekneusde teen. Daarna ging ik hem longeren ging hij keihard lopen scheuren gevolg gebroken nagels en een blaar. Met rijden was hij wel weer redelijk braaf maar hij schrok overal van. Dus komt bij andere mensen ook wel is voor zo'n baaldag waarop alles misgaat.
Maar je blijft gek op je paardje Lovers Suc6 er weer mee voor de rest.
Groetjes Marjolein

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:08

erg he!
dan heb ik er echt de pest in en denk ik van stik erin Misselijk maar als ie dan zo zielig zit te kijken denk ik ooh schatje kom maar hier ik zal nooit meer doen Lovers

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 22:12

hoi laura,
ik was mee en ik heb het mee gemaakt en bijna een been in mijn gezicht gehad....... heel fijn. maar ja, hij is wel heel lief hoor en heel stoer *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* en natuurlijk een hele erge Koe hihi.
xxx
zita

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 12:52

haha, ja, fijn he, zo'n been in je gezicht...heerlijk!
en een Koe is hij iig!!!