Grr, regen...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mews

Grr, regen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 14:56

Nou ja... Is het prachtig weer... Gaat het ineens regenen!! Kan ik toch zo chago om worden!! En de afgelopen twee weken regende het ook al op woensdag! En niet zonder reden ook; ik heb nl van kwart voor 8 tot 9 paardrijden op woensdagavond.

Twee weken geleden regende het... Had poncho aan, met springen deed ik die natuurlijk af, uiteindelijk waren m'n benen iig alsnog helemaal nat en koud en dan krijg ik weer uitslag... Scheve mond

Vorige week regende het *weer*, en toen had ik een regenpak aan... pfff, wat was dat warm!

Het is niet zo koud, maar die regen is gewoon zo... argh. ik kan er gewoon echt niet tegen, en wordt ook chago hoor als het vanavond nog regent. Zal Rus ook wel weer leuk vinden, in de regen... Boos!

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:10

hier schijnt de zon (nog)
Misschien is het bij jou vanavond ook wel droog

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Chade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:04

Ja precies daar kan ik ook zo chago om worden Boos!
Ik haat regen...
Mijn leasepaarden staan op een stal met een buitenbak en dus geen binnenbak dus ik ben ook altijd afhankelijk van het weer Boos!
Maar ja elke keer maar bidden om weinig maar dan ook heeeeeeeeeeeeel weinig regen Haha!

Ray --ยป M`n Tinker

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 17:32

Haha, nee ik heb helaas ook geen binnenbak. De paarden staan bij huis, ze staan wel in een paddock maar als ik echt niet van huis weg wil maar wel effe wil rijden dan ga ik meestal in de wei. En bij de ponyclub (= half uurtje / 20 minuten stappen, voornamelijk door 't bos dus als het moet kan het harder Tong uitsteken) heb ik sleutels voor de bakken, een dressuur bak en eentje voor springen, maar die zijn dus ook niet overdekt.

Het ziet er nu echter al een stuk beter uit, ben net effe naar de mc donalds geweest en heb het droog gehouden. Lachen Dus ik heb enigszins goede hoop. En ben blij dat ik er nog effe uit ben geweest, want WAT is het warm! Je wil bijna dat het gaat regenen, erg benauwd enzo. Dus een regenbroek is dan sowieso geen optie. Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie