bijzet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 12:30

Hoi,

gisteren met les met bijzetteugels gereden!!! Dit o.a. naar aanlijding van het topic dat ik al eerder heb geplaats bij rijtechnische problemewn. Mij instructie zei, Dat ik maar eens moest proberen met bijzet te rijden, ( heel los) Ik vertrouw mijn instructrice heel goed, maar nu moest ik toch even slikken Ik heb het helemaal niet zo op hulpteugels.. Maar toen heeft ze goed uitgelegd waarom en heb ik het toch gebrobeert. Het ging heel erg goed ze liep fantastisch en reageerde er heel goed op. Ik had verwacht dat ze gespannen zou worden, maar gelukkig ontspande ze zich helemaal. Nu ga ik 1/2 weken met bijzet rijden, en als het goed is, moet het dan een stuk beter gaan. Ik ben helemaal blij!

-x- Daphne

(L)


ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 17:07

Zolang je hulpteugels ook maar ziet als hulp, en niet als oplossing, dan is er niet zoveel mis mee. Succes, als je een goede instructeur hebt dan moet je inderdaad binnen twee weken duidelijke verbetering hebben. probber het tussentijds ook zonder om te kijken of er verbetering optreed en waar de goede en slechte stukken zitten. Mogelijk moet je andere hulpmiddelen inzetten om bepaalde stukken op te lossen. Maar altijd: het moet van tijdelijke aard zijn, een hulpmiddel dus.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithGigi en 74 bezoekers